- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,99, hoogste prijs: € 16,49, gemiddelde prijs: € 7,24
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,99)
verzending: € 10,391
bestellenGesponsorde link
Tull, D. S.; Hawkins, D. I.:

Marketing Research: Measurement and Method - gebonden uitgave, pocketboek

1993, ISBN: 9780024219329

Macmillan, 1993. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. No dust… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.39 Anybook Ltd
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,99)
verzending: € 10,391
bestellenGesponsorde link

Tull, D.S. and Hawkins, D.I.:

Marketing Research: Measurement and Method - gebonden uitgave, pocketboek

1993, ISBN: 9780024219329

Macmillan, 1993. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Pleas… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.39 Anybook Ltd
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 16,49
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Tull, Donald S.:
Marketing Research: Measurement and Method - gebonden uitgave, pocketboek

1993

ISBN: 0024219320

[EAN: 9780024219329], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 3.0], [PU: Macmillan USA], 863 Seiten nice book ex Library Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 1575… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 Mosakowski GbR, Rüsselsheim am Main, Germany [51070922] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij buchfreund.de
€ 14,99
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
S. Tull, Donald:
Marketing Research: Measurement and Method - gebonden uitgave, pocketboek

1993, ISBN: 9780024219329

863 Seiten Gebundene Ausgabe ex library book / aus einer wissenschaftlichen Bibliothek / Versand D: 2,90 EUR , [PU:Macmillan USA,]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.90) Mosakowski GbR, 61197 Florstadt
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,91
(ongeveer € 2,75)
verzending: € 8,091
bestellenGesponsorde link
Hawkins, Del I.:
Marketing Research: Measurement and Method - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780024219329

Hardback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.09 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Research


EAN (ISBN-13): 9780024219329
ISBN (ISBN-10): 0024219320
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1993
Uitgever: Macmillan USA,

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-25T17:41:37+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-07-28T10:58:00+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0024219320

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-02-421932-0, 978-0-02-421932-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: tull, hawkins del
Titel van het boek: marketing research, method and measurement


< naar Archief...