- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,46, hoogste prijs: € 59,91, gemiddelde prijs: € 24,60
1
Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program - Arthur Hughes
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 59,91
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Arthur Hughes:

Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 0071773487

[EAN: 9780071773485], Neubuch, [PU: MCGRAW HILL BOOK CO Jan 2012], BUSINESS / ECONOMICS FINANCE; & ADVERTISING PROMOTION; MARKETING GENERAL; E-COMMERCE INTERNET, Besorgungstitel Neuware -… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.90 AHA-Books, Einbeck, Germany [86569176] [Rating: 3 (von 5)]
2
Strategic Database Marketing 4e: the Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program by Arthur Middleton Hughes - Arthur Middleton Hughes
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 7,46
bestellenGesponsorde link

Arthur Middleton Hughes:

Strategic Database Marketing 4e: the Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program by Arthur Middleton Hughes - gebruikt boek

ISBN: 9780071773485

Providing marketing professionals with the most current theories, strategies, and practical advice for 15 yearsnow fully updated and revised to include digital platforms to expand outreac… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,44
(ongeveer € 8,86)
verzending: € 7,981
bestellenGesponsorde link
Hughes, Arthur Middleton:
Strategic Database Marketing 4e: the Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program - gebruikt boek

ISBN: 9780071773485

McGraw-Hill Education. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., McGra… Meer...

Verzendingskosten: EUR 7.98 Better World Books Ltd
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,50
(ongeveer € 8,91)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hughes, Arthur Middleton:
Strategic Database Marketing 4e: the Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program - gebruikt boek

ISBN: 9780071773485

McGraw-Hill Education. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., McGraw-Hill Education, 2.5

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Better World Books
5
Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program - Hughes, Arthur
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 41,61
(ongeveer € 37,87)
verzending: € 4,251
bestellenGesponsorde link
Hughes, Arthur:
Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 0071773487

[EAN: 9780071773485], New book, [PU: McGraw Hill], new, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.25 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program

Providing marketing professionals with the most current theories, strategies, and practical advice for 15 yearsnow fully updated and revised to include digital platforms to expand outreach further than ever

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program


EAN (ISBN-13): 9780071773485
ISBN (ISBN-10): 0071773487
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: McGraw Hill
598 Bladzijden
Gewicht: 1,027 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-22T18:14:48+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-18T16:17:53+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0071773487

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-177348-7, 978-0-07-177348-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: middleton, hughe, arthur letzte, mcgraw hill education, edition music sales, matt hughes, mcgraw hill book company, angela hill, david hughes, steve thompson, international group control
Titel van het boek: database pro, the masterplan, strategic marketing, starting zero, mark the master, the program, middleton, and based


< naar Archief...