- 5 resultaten
laagste prijs: € 45,11, hoogste prijs: € 832,44, gemiddelde prijs: € 358,09
1
Marketing: Principles & Perspectives - William O. Bearden, Thomas N. Ingram
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 45,11
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
William O. Bearden, Thomas N. Ingram:

Marketing: Principles & Perspectives - gebruikt boek

ISBN: 0072461276

Ringeinband, [EAN: 9780072461275], McGraw-Hill Inc.,US, McGraw-Hill Inc.,US, Book, [PU: McGraw-Hill Inc.,US], McGraw-Hill Inc.,US, 58317011, Werbung, 58316011, Marketing & Verkauf, 581730… Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00) BookDeals Germany
2
Title: Marketing Looseleaf wPower Web Package - Thomas N. Ingram William O. Bearden
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 38,80
(ongeveer € 45,20)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link

Thomas N. Ingram William O. Bearden:

Title: Marketing Looseleaf wPower Web Package - gebruikt boek

ISBN: 0072461276

Ring-bound, [EAN: 9780072461275], Irwin/McGraw-Hill, Irwin/McGraw-Hill, Book, [PU: Irwin/McGraw-Hill], Irwin/McGraw-Hill, 268315, Advertising, 268314, Sales & Marketing, 68, Business, Fin… Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) BookWorld UK
3
Marketing - Bearden, William O. Ingram, Thomas N.
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 44,00
(ongeveer € 51,56)
verzending: € 5,621
bestellenGesponsorde link
Bearden, William O. Ingram, Thomas N.:
Marketing - gebruikt boek

2000

ISBN: 9780072461275

Irwin/McGraw-Hill, Ring-bound, Auflage: 3rd Pkg, Publiziert: 2000-10-16, Produktgruppe: Book, 1.27 kg, Advertising, Sales & Marketing, Business, Finance & Law, Subjects, Books, Business &… Meer...

Gut Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.62) ErgodeBooks Ships From USA
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 960,34
(ongeveer € 816,13)
verzending: € 11,051
bestellenGesponsorde link
William O. Bearden; Thomas N. Ingram:
Marketing Looseleaf w/Power Web Package - gebruikt boek

2000, ISBN: 9780072461275

Irwin/McGraw-Hill, 2000-10-16. Ring-bound. Good., Irwin/McGraw-Hill, 2000-10-16, 2.5

Verzendingskosten: EUR 11.05 Ergodebooks
5
bestellen
bij Biblio.com
$ 950,81
(ongeveer € 832,44)
verzending: € 17,921
bestellenGesponsorde link
William O. Bearden; Thomas N. Ingram:
Marketing Looseleaf w/Power Web Package - gebruikt boek

2000, ISBN: 9780072461275

Irwin/McGraw-Hill, 2000-10-16. Ring-bound. Good., Irwin/McGraw-Hill, 2000-10-16

  - Verzendingskosten: EUR 17.92 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing

Marketing: Principles and Perspectives is a cutting edge text. In the first edition, we demonstrated this leading coverage with our strong integration of Integrated Marketing Communication and Direct Marketing. In the second edition we continued our modern coverage by integrating cross-functional teams, customer loyalty, and the Internet / technology. The third edition includes an E-Commerce chapter and continues to fully integrate the Internet throughout. The authors not only talk about what marketing is, but prepare the students to be marketers by involving them in interactive exercises which strengthen decision making skills. Marketing, Third Edition offers the latest coverage, quality professor supplements, and an interactive student web tool and still it is approximately $20 less than most principles of marketing competitors.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing


EAN (ISBN-13): 9780072461275
ISBN (ISBN-10): 0072461276
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Irwin/McGraw-Hill

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-23T01:34:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-24T09:53:13+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0072461276

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-246127-6, 978-0-07-246127-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: thomas bearden
Titel van het boek: marketing principles perspectives, web


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780072296860 Marketing: Principles & Perspectives (Bearden, William O. Ingram, Thomas N. Laforge, Raymond W.)


< naar Archief...