- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,81, hoogste prijs: € 68,82, gemiddelde prijs: € 24,61
1
Internet Marketing : Building Advantage in the Networked Economy by Bernard J., Paddison, Gordon J., Fisher, Robert J., Mohammed, Rafi A. Jaworski - Bernard J., Paddison, Gordon J., Fisher, Robert J., Mohammed, Rafi A. Jaworski
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 7,94
bestellenGesponsorde link
Bernard J., Paddison, Gordon J., Fisher, Robert J., Mohammed, Rafi A. Jaworski:

Internet Marketing : Building Advantage in the Networked Economy by Bernard J., Paddison, Gordon J., Fisher, Robert J., Mohammed, Rafi A. Jaworski - gebruikt boek

ISBN: 9780072538427

Internet Marketing: Building Advantage in a Networked Economy, 2e presents a "road-tested" framework to help students and practitioners understand how to think about and implement effecti… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 68,82
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J:

Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9780072538427

McGraw-Hill Inc.,US, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2nd ed. 743 Seiten, Publiziert: 2003-04-18T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.59 kg, E-Commerce, E-Business, Business & Karriere, Kategorie… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 7 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Paper Cavalier Deutschland
3
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 7,81
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J:
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - gebonden uitgave, pocketboek

2003

ISBN: 9780072538427

McGraw-Hill Inc.,US, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2nd ed. 743 Seiten, Publiziert: 2003-04-18T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.59 kg, E-Commerce, E-Business, Business & Karriere, Kategorie… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 30,65
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J:
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9780072538427

McGraw-Hill Inc.,US, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2nd ed. 743 Seiten, Publiziert: 2003-04-18T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.59 kg, E-Commerce, E-Business, Business & Karriere, Kategorie… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ThriftBooks-Chicago USA
5
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 7,81
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Mohammed, Rafi A, Fisher, Robert J, Jaworski, Bernard J, Paddison, Gordon J:
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9780072538427

McGraw-Hill Inc.,US, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2nd ed. 743 Seiten, Publiziert: 2003-05-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 3.5 kg, E-Commerce, E-Business, Business & Karriere, Kategorien… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy

Internet Marketing: Building Advantage in a Networked Economy, 2e presents a road-tested framework to help students and practitioners understand how to think about and implement effective Internet marketing programs. The focus is on using marketing levers to vary the level of intensity that the consumer has with a Website to build a relationship with the customer through four stages: from Awareness, to Exploration/Expansion, to Commitment, and possibly through Dissolution. This four stage customer-centric framework shows readers how to use the Internet to create intense and profitable relationships with their customers. In addition to comprehensively discussing the key levers that marketers can use to create relationships, the authors focus on two primary forces that the Internet brings to marketing the Individual and Interactivity - detailing how these forces influence key marketing levers and how these forces can be leveraged to create intense relationships with customers.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Internet Marketing: Building Advantage in the Networked Economy


EAN (ISBN-13): 9780072538427
ISBN (ISBN-10): 0072538422
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: McGraw-Hill Inc.,US
743 Bladzijden
Gewicht: 1,588 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-05T18:12:40+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-22T15:52:47+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0072538422

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-253842-2, 978-0-07-253842-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: fisher robert, jaworski, robert gordon, mohammed, robert bernard
Titel van het boek: internet marketing building advantage networked economy, the fisher building, mohammed, jaworski


< naar Archief...