- 5 resultaten
laagste prijs: € 30,60, hoogste prijs: € 235,50, gemiddelde prijs: € 96,63
1
Global Marketing - Johansson, Johny K.
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 30,60
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Johansson, Johny K.:

Global Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780073381015

Mcgraw-Hill Higher Education, Gebundene Ausgabe, Auflage: 5, 662 Seiten, Publiziert: 2008-11-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 3.6 kg, Verkaufsrang: 3442224, Recht, Kategorien, Bücher, I… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
2
Global Marketing - Johansson, Johny K.
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 130,50
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Johansson, Johny K.:

Global Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780073381015

Mcgraw-Hill Higher Education, Gebundene Ausgabe, Auflage: 5, 662 Seiten, Publiziert: 2008-11-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 3.6 kg, Verkaufsrang: 3442224, Recht, Kategorien, Bücher, I… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Fast Cat Books
3
Global Marketing: Foreign Entry, Local Marketing, & Global Management - Johansson, Johny
bestellen
bij amazon.fr
€ 235,50
verzending: € 0,011
bestellenGesponsorde link
Johansson, Johny:
Global Marketing: Foreign Entry, Local Marketing, & Global Management - nieuw boek

2008

ISBN: 9780073381015

McGraw-Hill Professional, Relié, Auflage: 5, 672 Seiten, Publiziert: 2008-12-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 3.6 kg, Gestion et administration, Entreprise et Bourse, Thèmes, Livres, M… Meer...

Verzendingskosten:Temporairement en rupture de stock. Commandez maintenant et nous vous livrerons cet article lorsqu'il sera disponible. Nous vous enverrons un e-mail avec une date d'estimation de livraison dès que nous aurons plus d'informations. Lieferung von Amazon. (EUR 0.01) Amazon.fr
4
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 45,06
verzending: € 31,521
bestellenGesponsorde link
Johansson, Johny:
Global Marketing: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 0073381012

[EAN: 9780073381015], Nouveau livre, [SC: 31.52], [PU: McGraw-Hill/Irwin], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 31.52 Campbell Bookstore, Austin, TX, U.S.A. [83587969] [Note: 5 (sur 5)]
5
Global Marketing: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management - Johny K. Johansson
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 41,51
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Johny K. Johansson:
Global Marketing: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management - gebruikt boek

ISBN: 9780073381015

Livre, [PU: McGraw Hill]

2 Offers. Verzendingskosten: EUR 0.00 Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Global Marketing

Johanssons Global Marketing, 5/e utilizes a three-pronged framework to organize the discussion of how to conduct global business: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management. Johansson seeks to develop the varied skills a marketing manager needs to be successful in each of these tasks. In foreign entry, in global management, and to a large extent even as a local marketer in a foreign country, the global marketer needs skills that the home makes experience-or the standard marketing text-have rarely taught. The recognition of the three roles helps dispel the notion that there is no such thing as international global marketing, only marketing. Much of the excellent research and tried-and-true teaching material that global marketers in business and academe have contributed over the years is reflected in the chapters and in several cases that can be found at the end of each major section. The authors have focused on material that is timely and up-to-date, and relevant to the global context.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Global Marketing


EAN (ISBN-13): 9780073381015
ISBN (ISBN-10): 0073381012
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Mcgraw-Hill Higher Education
662 Bladzijden
Gewicht: 1,643 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-18T07:00:14+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-27T02:03:46+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0073381012

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-338101-2, 978-0-07-338101-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: johnny, hill, anders johansson
Titel van het boek: global marketing management


< naar Archief...