- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,91, hoogste prijs: € 4,85, gemiddelde prijs: € 3,52
1
Connecting with Customers : How to Sell, Service, and Market the Travel Product by Marc Mancini - Marc Mancini
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
Marc Mancini:

Connecting with Customers : How to Sell, Service, and Market the Travel Product by Marc Mancini - gebruikt boek

ISBN: 9780130933904

Thinking about a career in travel? Already in the business. but hoping to polish your skills? Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product will show you … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product - Mancini, Marc
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,32
bestellenGesponsorde link

Mancini, Marc:

Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product - gebruikt boek

ISBN: 9780130933904

Thinking about a career in travel? Already in the business. but hoping to polish your skills? Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product will show you … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product - Marc Mancini
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 5,36
(ongeveer € 4,85)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marc Mancini:
Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product - gebruikt boek

ISBN: 0130933902

Entertaining and lively, this up-to-date book applies sales, service and marketing principles to all travel industry sectors. It explores the best ways to satisfy the travel needs of toda… Meer...

  - used Verzendingskosten: EUR 0.00
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,91)
verzending: € 13,651
bestellenGesponsorde link
Marc Mancini:
Connecting With Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product - pocketboek

ISBN: 9780130933904

Pearson College Div. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible e… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.65 Discover Books
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 3,92
(ongeveer € 3,56)
verzending: € 13,591
bestellenGesponsorde link
Mancini, Marc:
Connecting With Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product - gebruikt boek

ISBN: 9780130933904

Pearson College Div. Used - Good. Item in good condition. Textbooks may not include supplemental items i.e. CDs, access codes etc..., Pearson College Div, 2.5

Verzendingskosten: EUR 13.59 SecondSale

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product

Thinking about a career in travel? Already in the business. but hoping to polish your skills? Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product will show you how to achieve success in all three areas. Through vivid examples, interactive exercises and entertaining prose, Marc Mancini provides you with practical and powerful strategies to satisfy the travel needs of today's consumers. You'll not only- achieve a deep understanding of what travel shares with other industries, but also how it differs from them in fundamental wars. Connecting with Customers helps you understand the sales, service. and marketing needs of all .actors of the travel industry. You'll learn how to: Apply the six essential steps of travel sales Practice the seven secrets of great customer counseling Deliver highly-effective sales presentations Close the sale consistently and well Implement 15 standards of service excellence Apply the six major steps of the marketing cycle and create a marketing plan Understand how e-commerce leas affected travel marketing and sales Serve the needs of niche markets, corporate travelers, groups. and more

Gedetalleerde informatie over het boek. - Connecting with Customers: How to Sell, Service, and Market the Travel Product


EAN (ISBN-13): 9780130933904
ISBN (ISBN-10): 0130933902
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Prentice Hall
214 Bladzijden
Gewicht: 0,454 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-04-28T16:30:11+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-13T17:28:12+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0130933902

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-093390-2, 978-0-13-093390-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mancini
Titel van het boek: connecting customers, service, product, marc


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781949667059 Connecting with Customers (Marc Mancini)


< naar Archief...