- 5 resultaten
laagste prijs: € 24,89, hoogste prijs: € 32,90, gemiddelde prijs: € 29,19
1
How Brands Grow: What Marketers Don't Know - Sharp, Byron
bestellen
bij amazon.de
€ 24,89
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Sharp, Byron:

How Brands Grow: What Marketers Don't Know - eerste uitgave

2010, ISBN: 9780195573565

gebonden uitgave

Oxford University Press, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 228 Seiten, Publiziert: 2010-04-12T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 32087921, 0.6 kg, Verkaufsrang: 17184, Recht, Ka… Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Free Rein Entertainment
2
How Brands Grow: What Marketers Don't Know - Byron Sharp
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 21,29
(ongeveer € 24,89)
verzending: € 5,611
bestellenGesponsorde link

Byron Sharp:

How Brands Grow: What Marketers Don't Know - eerste uitgave

2010, ISBN: 9780195573565

gebonden uitgave

Oxford University Press, Hardcover, Auflage: 1, 246 Seiten, Publiziert: 2010-03-11T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 32087921, 0.6 kg, Verkaufsrang: 13134, Entrepreneurship,… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.61) awesome_books_001
3
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - Sharp, Byron
bestellen
bij booklooker.de
€ 31,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sharp, Byron:
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - gebonden uitgave, pocketboek

2015

ISBN: 9780195573565

[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
4
How Brands Grow | What Marketers Don't Know | Byron Sharp | Buch | Gebunden | Englisch | 2015 | Oxford University Press | EAN 9780195573565 - Sharp, Byron
bestellen
bij booklooker.de
€ 31,80
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sharp, Byron:
How Brands Grow | What Marketers Don't Know | Byron Sharp | Buch | Gebunden | Englisch | 2015 | Oxford University Press | EAN 9780195573565 - gebonden uitgave, pocketboek

2015, ISBN: 9780195573565

[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
5
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - Sharp, Byron
bestellen
bij booklooker.de
€ 32,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sharp, Byron:
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - gebonden uitgave, pocketboek

2015, ISBN: 9780195573565

[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) MEOVERSA

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
How Brands Grow: What Marketers Don't Know

Brings science to marketing with practical findings that have been replicated, explained and generalised into 'laws' we can rely on. Provides insight for all business professionals to market their brands effectively. Author from University of South Australia.

Gedetalleerde informatie over het boek. - How Brands Grow: What Marketers Don't Know


EAN (ISBN-13): 9780195573565
ISBN (ISBN-10): 0195573560
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Oxford University Press
246 Bladzijden
Gewicht: 0,599 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-12T10:24:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-08T16:30:32+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0195573560

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-19-557356-0, 978-0-19-557356-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sharp, john byron, schulte, richard, oxford university press oxford oxford, ehrenberg, bass
Titel van het boek: don know, brand, how know what know, grow your own, you don now, know and grow, 2234466, sharp, brands, byron


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9782212568622 How brands grow: La vérité sur la croissance des marques (Sharp, Byron)


< naar Archief...