- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,34, hoogste prijs: € 70,34, gemiddelde prijs: € 35,54
1
Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge) - Berger, R. Dutta, S. Raffel, T. Samuels, G.
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 2,50
(ongeveer € 2,92)
verzending: € 5,601
bestellenGesponsorde link
Berger, R. Dutta, S. Raffel, T. Samuels, G.:

Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge) - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780230575738

Palgrave Macmillan, Hardcover, Auflage: 2009, 206 Seiten, Publiziert: 2008-11-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: X, 196 p. 0.47 kg, Verkaufsrang: 1744146, Books Global Sto… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.60)
2
Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge) - S. Dutta T. Raffel a. o R. Berger
bestellen
bij buchfreund.de
€ 2,34
verzending: € 2,401
bestellenGesponsorde link

S. Dutta T. Raffel a. o R. Berger:

Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge) - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780230575738

196 Seiten Gebundene Ausgabe Gelesene Ausgabe in hervorragendem Zustand mit minimalen Lesespuren, Versand innerhalb von 24 Stunden oder am naechsten Werktag als Buechersendung, Lieferung … Meer...

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.40) Buchversand Büchermaus, 38723 Seesen
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 41,48
verzending: € 18,571
bestellenGesponsorde link
Berger, R.; Dutta, S.; Raffel, T.; Samuels, G.:
Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge) - gebonden uitgave, pocketboek

2008

ISBN: 0230575730

[EAN: 9780230575738], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Palgrave Macmillan], Book is in Used-Good condition. Pages and cover are clean and intact. Used items may not include supplementary ma… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 18.57 GF Books, Inc., Hawthorne, CA, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 78,24
(ongeveer € 70,34)
verzending: € 11,771
bestellenGesponsorde link
Roland Berger:
Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780230575738

Hardback. New. This book is a collection of eye-opening interviews with CEOs from major international corporations - Nokia, Unilever, Toyota and Bosch are just some of the many included.… Meer...

Verzendingskosten: EUR 11.77 The Saint Bookstore
5
bestellen
bij alibris.com
$ 67,43
(ongeveer € 60,62)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Berger, R.:
Innovating at the Top: How Global Ceos Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge) - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780230575738

hardcover, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Used, good, [PU: Palgrave Macmillan]

Verzendingskosten: EUR 0.00 Newport Coast, CA, Tustin

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge)

This book is a collection of eye-opening interviews with CEOs from major international corporations- Nokia, Unilever, Toyota, Bosch are just some of the many included. The CEOs discuss their innovative approaches to new challenges and opportunities in their business. A fascinating insight into the minds of global leaders.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Innovating at the Top: How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit (International Management Knowledge)


EAN (ISBN-13): 9780230575738
ISBN (ISBN-10): 0230575730
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Palgrave Macmillan
196 Bladzijden
Gewicht: 0,462 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-24T22:33:22+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-12T17:02:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0230575730

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-230-57573-0, 978-0-230-57573-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: roland, geoffrey samuel, raffel, tobias berg, soumitra dutta, sam berger, bosch media
Titel van het boek: leader, profit growth, over the top, top drive, international management, act, gebr innovation, how think


Gegevens van de uitgever

Auteur: R. Berger; S. Dutta; T. Raffel; G. Samuels
Titel: International Management Knowledge; Innovating at the Top - How Global CEOs Drive Innovation for Growth and Profit
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
196 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-11-19
London; GB
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
X, 196 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Internationale Wirtschaft; Internationale Wirtschaft, Internationales Management; Verstehen; business; business strategy; innovation; organization; strategy; International Business; Management; Business Strategy and Leadership; Management und Managementtechniken; Strategisches Management; BC

Introduction Reality-Based Analysis, First Principles, and Transparent Review to Stimulate Innovation; J. Balsillie Innovation Is Not A Process; G. W. Buckley Business Strategy and Disciplined Process to Manage Open Network Platforms; P. Cescau Strict Attention to Customer Needs; F. Cho Innovation Mindset Supported by Processes and Substantial Resources; F. Fehrenbach Organize Global Diversity, Partners to Anticipate Change; O. Kallasvuo Process and Organization more Important than Invention; H. Kagermann Informed Decision-Makers in Collegial, Supportive Environment; A. Levinson Culture of Meritocracy, Openness, Youth, New Ideas; N. R. Narayana Murthy Conclusion

< naar Archief...