Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - nieuw boek
ISBN: 9780415420518
Effective marketing, recruitment and retention of students is imperative for university funding.This is the first book to provide practical strategic guidance for those implementing and m… Meer...
Indigo.ca Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780415420518
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice Hardcover New Books, Routledge
ecampus.com new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten Details... |
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - gebonden uitgave, pocketboek
2011, ISBN: 9780415420518
Routledge, 2011-12-15. 1. Hardcover. Good., Routledge, 2011-12-15
Biblio.co.uk |
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - nieuw boek
ISBN: 9780415420518
Effective marketing, recruitment and retention of students is imperative for university funding.This is the first book to provide practical strategic guidance for those implementing and m… Meer...
Roberts; David:
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - nieuw boekISBN: 9780415420518
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice Hardcover New Books, Routledge
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - gebonden uitgave, pocketboek
2011
ISBN: 9780415420518
Routledge, 2011-12-15. 1. Hardcover. Good., Routledge, 2011-12-15
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice
EAN (ISBN-13): 9780415420518
ISBN (ISBN-10): 0415420512
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Routledge
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-28T21:08:02+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-04-16T01:54:54+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0415420512
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-42051-2, 978-0-415-42051-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: strategic marketing practice
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780415420525 Higher Education Marketing (David Roberts)
< naar Archief...