- 3 resultaten
laagste prijs: € 198,00, hoogste prijs: € 220,50, gemiddelde prijs: € 211,04
1
bestellen
bij Indigo.ca
(ongeveer € 220,50)
bestellenGesponsorde link
David Roberts:

Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - nieuw boek

ISBN: 9780415420518

Effective marketing, recruitment and retention of students is imperative for university funding.This is the first book to provide practical strategic guidance for those implementing and m… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij ecampus.com
€ 198,00
bestellenGesponsorde link

Roberts; David:

Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - nieuw boek

ISBN: 9780415420518

Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice Hardcover New Books, Routledge

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 240,00
(ongeveer € 214,63)
bestellenGesponsorde link
David Roberts (Editor):
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 9780415420518

Routledge, 2011-12-15. 1. Hardcover. Good., Routledge, 2011-12-15

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Effective marketing, recruitment and retention of students is imperative for university funding. This book provides practical strategic guidance for those implementing and managing Higher Education marketing. It offers practical guidance to marketers and senior managers who have responsibility for developing and executing marketing strategies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice


EAN (ISBN-13): 9780415420518
ISBN (ISBN-10): 0415420512
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Routledge

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-28T21:08:02+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-04-16T01:54:54+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0415420512

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-42051-2, 978-0-415-42051-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: strategic marketing practice


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780415420525 Higher Education Marketing (David Roberts)


< naar Archief...