- 5 resultaten
laagste prijs: € 76,99, hoogste prijs: € 87,28, gemiddelde prijs: € 81,08
1
bestellen
bij Thalia.ch
CHF 95,90
(ongeveer € 87,28)
verzending: € 12,421
bestellenGesponsorde link
Jouni Smed#Harri Hakonen:

Algorithms and Networking for Computer Games - nieuw boek

ISBN: 9780470029749

Algorithms and Networking for Computer Games is an essentialguide to solving the algorithmic and networking problems of moderncommercial computer games, written from the perspective of ac… Meer...

  - No. 27989483 Verzendingskosten:DE (EUR 12.42)
2
bestellen
bij hive.co.uk
£ 72,37
(ongeveer € 83,06)
bestellenGesponsorde link

J. K. Wang:

Algorithms and Networking for Computer Games - nieuw boek

ISBN: 9780470029749

Algorithms and Networking for Computer Games is an essential guide to solving the algorithmic and networking problems of modern commercial computer games, written from the perspective of … Meer...

  - No. 9780470029749 Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
Algorithms and Networking for Computer Games - Randy Shain
bestellen
bij hive.co.uk
£ 72,37
(ongeveer € 81,06)
bestellenGesponsorde link
Randy Shain:
Algorithms and Networking for Computer Games - nieuw boek

ISBN: 9780470029749

Algorithms and Networking for Computer Games is an essential guide to solving the algorithmic and networking problems of modern commercial computer games, written from the perspective of … Meer...

  - No. 9780470029749. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Algorithms and Networking for Computer Games als eBook Download von Jouni Smed, Harri Hakonen - Jouni Smed, Harri Hakonen
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 76,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jouni Smed, Harri Hakonen:
Algorithms and Networking for Computer Games als eBook Download von Jouni Smed, Harri Hakonen - nieuw boek

ISBN: 9780470029749

Algorithms and Networking for Computer Games: Jouni Smed, Harri Hakonen Algorithms and Networking for Computer Games: Jouni Smed, Harri Hakonen eBooks > Belletristik > Erzählungen, Jo… Meer...

  - No. 15080238 Verzendingskosten:, , DE (EUR 0.00)
5
Algorithms and Networking for Computer Games - Jouni Smed;  Harri Hakonen
bestellen
bij lehmanns.de
€ 76,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jouni Smed; Harri Hakonen:
Algorithms and Networking for Computer Games - eerste uitgave

2006, ISBN: 9780470029749

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Wiley]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Algorithms and Networking for Computer Games


EAN (ISBN-13): 9780470029749
ISBN (ISBN-10): 0470029749
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Wiley, J
286 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-08-26T10:55:56+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-15T00:01:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470029749

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-02974-9, 978-0-470-02974-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: computer networking, games for your, algorithms


Gegevens van de uitgever

Auteur: Jouni Smed; Harri Hakonen
Titel: Algorithms and Networking for Computer Games
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
286 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2006-07-11
Taal: Engels
76,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Technik/Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik; Nachrichtententechnik, Telekommunikation; Communication Technology - Networks; Computer Science; Computerspiel; Electrical & Electronics Engineering; Elektrotechnik u. Elektronik; Informatik; Kommunikationsnetz; Kommunikationsnetze; Networking; Netzwerke; Programmierung; Programmierung u. Software-Entwicklung; Programming & Software Development; Netzwerke; Programmierung u. Software-Entwicklung; Kommunikationsnetze; EA; BB

List of Figures. List of Tables. List of Algorithms. Preface. Acknowledgements. 1. Introduction. 1.1 Anatomy of Computer Games. 1.2 Synthetic Players. 1.3 Multi-playing. 1.4 Games and Storytelling. 1.5 Other Game Design Considerations. 1.6 Outline of the Book. 1.7 Summary. Exercises. I: Algorithms. 2. Random Numbers. 2.1 Linear Congruential Method. 2.2 Discrete Finite Distributions. 2.3 Random Shuffling. 2.4 Creating GameWorlds. 2.5 Summary. Exercises. 3. Tournaments. 3.1 Rank Adjustment Tournaments. 3.2 Elimination Tournaments. 3.3 Scoring Tournaments. 3.4 Summary. Exercises. 4. Game Trees. 4.1 Minimax. 4.2 Alpha-Beta Pruning. 4.3 Games of Chance. 4.4 Summary. Exercises. 5. Path Finding. 5.1 Discretization of the GameWorld. 5.2 Finding theMinimum Path. 5.3 Realizing theMovement. 5.4 Summary. Exercises. 6. Decision-making. 6.1 Background. 6.2 Finite StateMachines. 6.3 Flocking. 6.4 InfluenceMaps. 6.5 Summary. Exercises. 7. Modelling Uncertainty. 7.1 Statistical Reasoning. 7.2 Fuzzy Sets. 7.3 Fuzzy Constraint Satisfaction Problem. 7.4 Summary. Exercises. II: Networking. 8. Communication Layers. 8.1 Physical Platform. 8.2 Logical Platform. 8.3 Networked Application. 8.4 Summary. Exercises. 9. Compensating Resource Limitations. 9.1 Aspects of Compensation. 9.2 Protocol Optimization. 9.3 Dead Reckoning. 9.4 Local Perception Filters. 9.5 Synchronized Simulation. 9.6 Area-of-interest Filtering. 9.7 Summary. Exercises. 10. Cheating Prevention. 10.1 Technical Exploitations. 10.2 Rule Violations. 10.3 Summary. Exercises. A. Pseudo-code Conventions. A.1 Changing the Flow of Control. A.2 Data Structures. A.3 Format of Algorithms. A.4 Conversion to Existing Programming Languages. Bibliography. Ludography. Index.

< naar Archief...