- 5 resultaten
laagste prijs: € 14,41, hoogste prijs: € 23,81, gemiddelde prijs: € 17,32
1
Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business - John A. Sokolowski
bestellen
bij hive.co.uk
£ 20,39
(ongeveer € 23,81)
bestellenGesponsorde link
John A. Sokolowski:

Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business - nieuw boek

ISBN: 9780470440315

An updated and expanded Second Edition of the popular guide to social media for the business communityMarketers must look to the Web for new ways of finding customers and communicating wi… Meer...

No. 9780470440315. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Marketing to the Social Web - Larry Weber
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
bestellenGesponsorde link

Larry Weber:

Marketing to the Social Web - nieuw boek

2009, ISBN: 9780470440315

How Digital Customer Communities Build Your Business, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 2. Auflage, An updated and expanded Second Edition of the popularguide to social media for the bus… Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
3
Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business - William A. Lederer
bestellen
bij hive.co.uk
£ 12,34
(ongeveer € 14,41)
bestellenGesponsorde link
William A. Lederer:
Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business - nieuw boek

ISBN: 9780470440315

An updated and expanded Second Edition of the popular guide to social media for the business communityMarketers must look to the Web for new ways of finding customers and communicating wi… Meer...

No. 9780470440315. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business - Larry Weber
bestellen
bij hive.co.uk
£ 12,34
(ongeveer € 14,42)
bestellenGesponsorde link
Larry Weber:
Marketing to the Social Web : How Digital Customer Communities Build Your Business - nieuw boek

ISBN: 9780470440315

An updated and expanded Second Edition of the popular guide to social media for the business communityMarketers must look to the Web for new ways of finding customers and communicating wi… Meer...

No. 9780470440315. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
5
Marketing to the Social Web - Larry Weber
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 16,99
bestellenGesponsorde link
Larry Weber:
Marketing to the Social Web - nieuw boek

ISBN: 9780470440315

*Marketing to the Social Web* - How Digital Customer Communities Build Your Business / epub eBook für 16.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als epub eBo… Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing to the Social Web


EAN (ISBN-13): 9780470440315
ISBN (ISBN-10): 0470440317
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: John Wiley & Sons
272 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-09-04T17:08:51+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-26T20:36:28+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470440317

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-44031-7, 978-0-470-44031-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sokolowski, lederer
Titel van het boek: how build, social web, marketing digital


Gegevens van de uitgever

Auteur: Larry Weber
Titel: Marketing to the Social Web - How Digital Customer Communities Build Your Business
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
272 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-03-30
Taal: Engels
17,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Marketing; Marketing & Sales; Marketing u. Vertrieb; Wirtschaft u. Management; Marketing u. Vertrieb; BB

Foreword (Jimmy Wales). Preface. Acknowledgments. Part I: Pandemonium: The Landscape of the Social Web. Chapter 1. The Web Is Not a Channel (And You're an Aggregator,Not a Broadcaster). Chapter 2. Community and Content: The Marketer's New Job ( OrHow to Cut Your Marketing Budget and Reach More People). Chapter 3. Making the Transition to the Social Web (First ChangeYour Mindset). Chapter 4. How to Let Customers Say What They Really Think (AndKeep Your Job). Part II: Seven Steps to Build Your Own CustomerCommunity. Chapter 5. Step One: Observe and Create a Customer Map(Otherwise You Can't Get There from Here). Chapter 6. Step Two: Recruit Community Members (With a NewToolbox and Your Own Marketing Skills). Chapter 7. Step Three: Evaluate Online Conduit Strategies (AndDon't Forget Search). Chapter 8. Step Four: Engage Communities in Conversation (ToGenerate Word of Mouse). Chapter 9. Step Five: Measure Involvement With New Tools,Techniques (To Keep the Cutting Edge Sharp). Chapter 10. Step Six: Promote Your Community to the World (Get'Em Talking and Clicking). Chapter 11. Step Seven: Improve the Community's Benefits (Don'tJust Set It and Forget It). Part III: Making Use of the Four Online ConduitStrategies. Chapter 12. The Reputation Aggregator Strategy (We're NumberOne!). Chapter 13. The Blog Strategy (Everybody's Talking at Me). Chapter 14. The E-Community Strategy (Go to Their Party or ThrowYour Own). Chapter 15. The Social Networks Strategy (Connecting with aClick). Chapter 16. Does Facebook Matter? (To Marketers?) Chapter 17. Living and Working in Web 4.0 (It's Right Around theCorner). Notes. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900470410973 Marketing to the Social Web: How Digital Customer Communities Build Your Business (Larry Weber)


< naar Archief...