- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,61, hoogste prijs: € 15,91, gemiddelde prijs: € 8,04
1
Marketing For Dummies by Hiam, Alexander 047050210X FREE Shipping - Hiam, Alexander
bestellen
bij ebay.de
€ 10,41
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hiam, Alexander:

Marketing For Dummies by Hiam, Alexander 047050210X FREE Shipping - gebruikt boek

ISBN: 047050210X

Autor:Hiam, Alexander. Marketing For Dummies. Unsere Preise sind niedrig, damit jedes Jahr Millionen gebrauchte Bücher in über 190 Ländern weltweit ein neues Zuhause finden. Der tatsächli… Meer...

98.5, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, [SHT: Standard Shipping from outside], West Sussex, [TO: Weltweit] (EUR 0.00) worldofbooksde
2
Marketing by Alexander Hiam - Alexander Hiam
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,46
bestellenGesponsorde link

Alexander Hiam:

Marketing by Alexander Hiam - gebruikt boek

ISBN: 9780470502105

Covers everything from essential marketing principles and techniques to the latest methods and trends Want to sharpen your marketing skills to promote your products and services? Whether … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 3,61
verzending: € 4,061
bestellenGesponsorde link
Hiam, Alexander:
Marketing For Dummies - pocketboek

2009

ISBN: 047050210X

[EAN: 9780470502105], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 4.06], [PU: For Dummies], HIAM ALEXANDER MARKETING FOR DUMMIES, The book has been read, but is in excellent condition. Pages are … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.06 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,17
(ongeveer € 5,79)
verzending: € 19,691
bestellenGesponsorde link
Alexander Hiam:
Marketing For Dummies - pocketboek

2009, ISBN: 9780470502105

For Dummies, 2009-10-05. Paperback. Good., For Dummies, 2009-10-05, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.69 Ergodebooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 16,97
(ongeveer € 15,91)
verzending: € 15,741
bestellenGesponsorde link
Hiam, Alexander:
Marketing For Dummies - nieuw boek

ISBN: 9780470502105

New. Brand new!, 6

Verzendingskosten: EUR 15.74 Book Outpost

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing for Dummies

Covers everything from essential marketing principles and techniques to the latest methods and trends Want to sharpen your marketing skills to promote your products and services? Whether you're introducing a new product or jumpstarting your existing marketing plans, Marketing For Dummies, 3rd Edition, helps you get a handle on such basic marketing concepts as the four P's-product, pricing, positioning, and placement - and boost your sales with innovative new approaches. Packed with over 25 percent new and revised material, this practical, savvy, guide shows you how to treat every aspect of interacting with customers-including customer service and the product itself - as an opportunity to grow the organization. You'll learn how to prepare hard-hitting campaigns, plan a marketing budget and stick to it, and seize new opportunities to increase customer awareness and appreciation of your product or service. * Explains Internet and search engine marketing to work for you * Helps you identify customers where you least expect them * Offers tips on using online resources to size up competitors * Covers effective product positioning in a crowded marketplace * Introduces guerilla and global marketing You don't have to be a marketing genius to expand your customer base and boost sales, but you will need a little help from Marketing For Dummies, 3rd Edition.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing for Dummies


EAN (ISBN-13): 9780470502105
ISBN (ISBN-10): 047050210X
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: HUNGRY MINDS
368 Bladzijden
Gewicht: 0,577 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-08-10T15:10:07+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-24T13:37:34+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 047050210X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-50210-X, 978-0-470-50210-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: alexander, hiam
Titel van het boek: marketing for dummies, marketing personal, personal finance for dummies


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470567272 Marketing For Dummies (Hiam, Alexander)


< naar Archief...