- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,16, hoogste prijs: € 40,10, gemiddelde prijs: € 30,07
1
Brandraising : How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications by Sarah Durham - Sarah Durham
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 6,16
bestellenGesponsorde link
Sarah Durham:

Brandraising : How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications by Sarah Durham - gebruikt boek

ISBN: 9780470527535

In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Effective, mission-focused communications … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Brandraising - How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications - S Durham
bestellen
bij BookDepository.com
£ 35,64
(ongeveer € 40,10)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

S Durham:

Brandraising - How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470527535

Hardback, [PU: John Wiley & Sons Inc], In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Eff… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Brandraising: How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications - Sarah Durham
bestellen
bij awesomebooks.com
£ 26,58
(ongeveer € 28,80)
verzending: € 3,241
bestellenGesponsorde link
Sarah Durham:
Brandraising: How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications - nieuw boek

ISBN: 9780470527535

In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Effective, mission-focused communications … Meer...

No. 9780470527535. Verzendingskosten:2, (EUR 3.24)
4
Brandraising - Sarah Durham
bestellen
bij BookDepository.com
€ 37,32
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sarah Durham:
Brandraising - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470527535

Hardback, [PU: John Wiley & Sons Inc], In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Eff… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 44,06
(ongeveer € 37,96)
verzending: € 28,181
bestellenGesponsorde link
Durham, Sarah:
Brandraising: How Nonprofits Raise Visability and Money Through Smart Communications - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9780470527535

Jossey-Bass Inc Pub, 2009. Hardcover. New. har/pas edition. 190 pages. 8.75x5.75x0.75 inches., Jossey-Bass Inc Pub, 2009

Verzendingskosten: EUR 28.18 Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Brandraising: How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications

In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Effective, mission-focused communications can help organizations build strong identities, heightened reputations, and increased fundraising capability. "Brandraising" outlines a mission-driven approach to communications and marketing, specifically designed to boost fundraising efforts. This book provides tools and guidance for nonprofits seeking to transform their communications and marketing through smart positioning, branding, campaigns, and materials that leverage solid strategy and great creative, with a unique focus on the intersection of communications and fundraising.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brandraising: How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications


EAN (ISBN-13): 9780470527535
ISBN (ISBN-10): 0470527536
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: JOSSEY BASS
190 Bladzijden
Gewicht: 0,363 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-11-11T19:47:02+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-13T14:53:18+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470527536

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-52753-6, 978-0-470-52753-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: durham, sarah
Titel van het boek: how raise money, raise more money, communications, visability


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470542217 Brandraising (Durham, Sarah)


< naar Archief...