- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,99, hoogste prijs: € 22,97, gemiddelde prijs: € 19,12
1
The Digital Handshake : Seven Proven Strategies to Grow Your Business Using Social Media - John Grant
bestellen
bij hive.co.uk
£ 20,39
(ongeveer € 22,97)
bestellenGesponsorde link
John Grant:

The Digital Handshake : Seven Proven Strategies to Grow Your Business Using Social Media - nieuw boek

ISBN: 9780470538456

Practical applications for using social media to boost your businessEven today's most successful businesses are seeing shrinking returns on their advertising and marketing dollars. The Di… Meer...

  - No. 9780470538456. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
The Digital Handshake : Seven Proven Strategies to Grow Your Business Using Social Media - Jo Owen
bestellen
bij hive.co.uk
£ 20,39
(ongeveer € 22,65)
bestellenGesponsorde link

Jo Owen:

The Digital Handshake : Seven Proven Strategies to Grow Your Business Using Social Media - nieuw boek

ISBN: 9780470538456

Practical applications for using social media to boost your businessEven today's most successful businesses are seeing shrinking returns on their advertising and marketing dollars. The Di… Meer...

  - No. 9780470538456. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
The Digital Handshake (eBook, ePUB) - Chaney, Paul
bestellen
bij Buecher.de
€ 15,99
bestellenGesponsorde link
Chaney, Paul:
The Digital Handshake (eBook, ePUB) - nieuw boek

ISBN: 9780470538456

Practical applications for using social media to boost yourbusinessEven today's most successful businesses are seeing shrinkingreturns on their advertising and marketing dollars. The Digi… Meer...

  - Nr. 37296892 Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
4
The Digital Handshake - Paul Chaney
bestellen
bij lehmanns.de
€ 17,99
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Paul Chaney:
The Digital Handshake - eerste uitgave

2009, ISBN: 9780470538456

Seven Proven Strategies to Grow Your Business Using Social Media, [ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 9.95)
5
The Digital Handshake - Paul Chaney
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paul Chaney:
The Digital Handshake - eerste uitgave

2009, ISBN: 9780470538456

Seven Proven Strategies to Grow Your Business Using Social Media, [ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: Wiley]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Digital Handshake


EAN (ISBN-13): 9780470538456
ISBN (ISBN-10): 0470538457
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Wiley, J
240 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-11-19T01:32:37+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-01-06T14:13:33+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470538457

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-53845-7, 978-0-470-53845-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: paul chan
Titel van het boek: social media


Gegevens van de uitgever

Auteur: Paul Chaney
Titel: The Digital Handshake - Seven Proven Strategies to Grow Your Business Using Social Media
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
240 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-09-17
Taal: Engels
17,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Business & Management; Strategic Management; Strategisches Management; Wirtschaft u. Management; Strategisches Management; BB

Foreword Ann Handley, Chief Content Officer, MarketingProfs. Preface The Insurgent Consumer. Acknowledgments. About the Author. Introduction A New Communications Paradigm. PART I: Five Consumer Trends Turning the World UpsideDown. Chapter One: Consumer Skepticism Is at an All-Time High. Chapter Two: The Media Is Fragmented and So Is the Audience. Chapter Three: Who Is In Control of the Marketing Message? (Guess What. It's Not You!) Chapter Four: Businesses, Improve Your Aim. Chapter Five: Customers Are Mad as Hell, and They're Not Goingto Take It Anymore. Chapter Six: What's a Marketer to Do? (Start aConversation). PART II: Seven Proven Strategies to Grow YourBusiness. Chapter Seven: Business Blogging: Your Social Media MarketingHeadquarters. Chapter Eight: Social Networks Strengthen Your Social Graph. Chapter Nine: Niche Online Communities Can Benefit YourBusiness. Chapter Ten: Microblogging: Social Media Marketing in 140Characters or Less. Chapter Eleven: Lights! Camera! Action! Use Online Video toMarket Your Business. Chapter Twelve: Podcasting (Overlooked, Underutilized MarketingTool). Chapter Thirteen: PR 2.0 (Introducing the Social Media NewsRelease). Chapter Fourteen: Other Social Media Marketing Tools. PART III: Putting the Tools to Good Use. (A Social Media Marketing Plan of Action). Chapter Fifteen: A Brief Word About Web Sites, E-mail Marketing,and Search Engines. Chapter Sixteen: Listening Is the New Marketing. Chapter Seventeen: Now That You've Listened, It'sTime to Engage. Chapter Eighteen: Measuring the Effectiveness of Your SocialMedia Marketing Plan. Conclusion. Notes. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470538432 Digital Handshake (Chaney, Paul)


< naar Archief...