- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,87, hoogste prijs: € 107,12, gemiddelde prijs: € 56,99
1
Strategic Marketing : In the Customer Driven Organization by Frank Bradley - Frank Bradley
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 10,02
bestellenGesponsorde link
Frank Bradley:

Strategic Marketing : In the Customer Driven Organization by Frank Bradley - gebruikt boek

ISBN: 9780470849859

Marketing is the function within an organization that focuses directly on the customer. "Strategic Marketing in the Customer Driven Organization" places a unique emphasis on the reason fo… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 82,48
bestellenGesponsorde link

Bradley, Frank:

Strategic Marketing - eerste uitgave

2003, ISBN: 9780470849859

pocketboek

Trade paperback, Neubuch, [ED: 1], Marketing is one of the most, if not the most important function of a successful organisation. Analysing the customer base and striving to meet and exce… Meer...

IRL - IerlandVerzendingskosten:exclusief verzendingskosten Galway, Kennys.ie
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 2,87
verzending: € 5,811
bestellenGesponsorde link
Bradley, Frank:
Strategic Marketing : In the Customer Driven Organization - pocketboek

2003

ISBN: 0470849851

[EAN: 9780470849859], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Wiley & Sons, Incorporated, John], Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, a… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.81 Better World Books Ltd, Dunfermline, United Kingdom [53572034] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 82,48
bestellenGesponsorde link
F Bradley:
Strategic Marketing in the Customer Driven Organization - pocketboek

2004, ISBN: 9780470849859

Softcover, New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from the UK., [PU: John Wiley & Sons]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Glendale Heights, IL, Paperbackshop
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 117,25
(ongeveer € 107,12)
verzending: € 11,901
bestellenGesponsorde link
Frank Bradley:
Strategic Marketing In the Customer Driven Organization - pocketboek

2003, ISBN: 9780470849859

John Wiley & Sons Inc, 2003. Paperback. New. 2nd edition. 304 pages. 9.00x7.00x0.75 inches., John Wiley & Sons Inc, 2003, 6

Verzendingskosten: EUR 11.90 Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization

Provides a short and concise look at the field. * Presents information that will have an international appeal.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization


EAN (ISBN-13): 9780470849859
ISBN (ISBN-10): 0470849851
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Wiley
304 Bladzijden
Gewicht: 0,599 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-09T13:28:01+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-22T03:41:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470849851

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-84985-1, 978-0-470-84985-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bradley, frank
Titel van het boek: strategic marketing, driven, business, the organization


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9784708498512 Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) (Bradley, Frank)


< naar Archief...