- 5 resultaten
laagste prijs: € 56,99, hoogste prijs: € 56,99, gemiddelde prijs: € 56,99
1
Nonprofit Strategic Positioning - Thomas A. McLaughlin
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 56,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas A. McLaughlin:

Nonprofit Strategic Positioning - nieuw boek

ISBN: 9780471788287

*Nonprofit Strategic Positioning* - Decide Where to Be Plan What to Do / pdf eBook für 56.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Wirtschaft… Meer...

Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
2
Nonprofit Strategic Positioning - Thomas A. McLaughlin
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 56,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Thomas A. McLaughlin:

Nonprofit Strategic Positioning - nieuw boek

ISBN: 9780471788287

Nonprofit Strategic Positioning ab 56.99 € als pdf eBook: Decide Where to Be Plan What to Do. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Wirtschaft, … Meer...

Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
Nonprofit Strategic Positioning - Thomas A. McLaughlin
bestellen
bij eBook.de
€ 56,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas A. McLaughlin:
Nonprofit Strategic Positioning - nieuw boek

ISBN: 9780471788287

Nonprofit Strategic Positioning - Decide Where to Be Plan What to Do: ab 56.99 € eBooks > Wirtschaft John Wiley & Sons eBook als pdf, John Wiley & Sons

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Nonprofit Strategic Positioning - Thomas A. McLaughlin
bestellen
bij lehmanns.de
€ 56,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas A. McLaughlin:
Nonprofit Strategic Positioning - eerste uitgave

2006, ISBN: 9780471788287

Decide Where to Be, Plan What to Do, eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2006

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Nonprofit Strategic Positioning
bestellen
bij eBook.de
€ 56,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nonprofit Strategic Positioning - nieuw boek

ISBN: 9780471788287

Nonprofit Strategic Positioning - Decide Where to Be Plan What to Do: ab 56.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU: Wiley]

Nr. 21149440. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Nonprofit Strategic Positioning


EAN (ISBN-13): 9780471788287
ISBN (ISBN-10): 0471788287
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: John Wiley & Sons
252 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-11-20T13:40:52+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-28T11:52:56+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0471788287

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-471-78828-7, 978-0-471-78828-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mclaughlin
Titel van het boek: nonprofit, positioning


Gegevens van de uitgever

Auteur: Thomas A. McLaughlin
Titel: Nonprofit Strategic Positioning - Decide Where to Be, Plan What to Do
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
252 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2006-07-25
Taal: Engels
60,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Gemeinnützige Organisationen (non-profit); Business & Management; Gemeinnützige Organisationen / Management u. Führung; Non-Profit Organizations / Management Leadership; Wirtschaft u. Management; Gemeinnützige Organisationen / Management u. Führung; BB

Acknowledgments. About the Author. Introduction. Section 1: Preplanning. Section 2: The Logic of Strategic Positioning. Section 3: The Formal Points of Control. Section 4: Prepare. Section 5: Scan Your Future. Section 6: Scan for Internal Strengths. Section 7: Decide Where to Be. Recipe Card: How to Devise a Statement of Desired StrategicPosition. Appendices: Toolkit. Introduction to Appendices. A. Quick Start. B. National Research with Personal Perspectives. C. Brainstorming/Clustering Technique. D. Weighted Voting Techniques. E. Media Markets. F. Future Scan Form. G. Data Sources for Competitive Research. H. Attention Board Members and Staff: Develop Your Own PersonalStrategic Position. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780471717492 Nonprofit Strategic Positioning (Thomas A. McLaughlin)


< naar Archief...