- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,92, hoogste prijs: € 33,78, gemiddelde prijs: € 11,95
1
bestellen
bij amazon.es
€ 33,78
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link

Foundations in Marketing with Guide to an a 2e - gebruikt boek

ISBN: 0618740910

Tapa blanda, [EAN: 9780618740918], Libro, Book by Pride William M, 599365031, Categorías, 902675031, Acción y aventura, 902486031, Arte, cine y fotografía, 902498031, Biografías, diarios … Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Amazon-Produkte ab EUR 19 Versandkostenfrei in Spanien, EUR 6 für den Rest der EU.. Normalmente se envía en el plazo de 1-2 días laborable (EUR 5.50) nearfine
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,92)
verzending: € 13,771
bestellenGesponsorde link

William M. Pride, O.C. Ferrell:

Foundations in Marketing - pocketboek

ISBN: 9780618740918

Houghton Mifflin College Div. Paperback. POOR. Noticeably used book. Heavy wear to cover. Pages contain marginal notes, underlining, and or highlighting. Possible ex library copy, with … Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.77 Discover Books
3
bestellen
bij Biblio.com
$ 5,03
(ongeveer € 4,22)
verzending: € 10,291
bestellenGesponsorde link
Pride, William M.:
Foundations of Marketing - pocketboek

ISBN: 9780618740918

Houghton Mifflin College Div. PAPERBACK. 0618740910 Ships promptly. . Fair., Houghton Mifflin College Div

  - Verzendingskosten: EUR 10.29 Your Online Bookstore
4
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 23,41
(ongeveer € 19,83)
verzending: € 3,991
bestellenGesponsorde link
William M. Pride:
Foundations of Marketing - pocketboek

2006, ISBN: 0618740910

[EAN: 9780618740918], [PU: Houghton Mifflin College Div], Business & Economics|Marketing|General

  - Verzendingskosten: EUR 3.99 Ergodebooks, RICHMOND, TX, U.S.A. [8304062] [Rating: 4 (von 5)]
5
bestellen
bij alibris.com
€ 0,99
bestellenGesponsorde link
Pride, William M.:
Foundations of Marketing - pocketboek

ISBN: 9780618740918

PAPERBACK, Gebraucht, 0618740910 Ships promptly., [PU: Houghton Mifflin College Div]

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Your Online Bookstore

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Foundations of Marketing offers a concise, straightforward approach to basic marketing concepts and strategies, while providing instructors with the flexibility to integrate supplemental resources or activities into their courses. Providing comprehensive coverage in a consolidated format, Pride and Ferrell highlight topics in ethics, e-marketing, and customer relationship management while incorporating up-to-date research and examples throughout. The Second Edition retains many of the pedagogical features that make Foundations of Marketing highly accessible and popular among students. Each chapter begins with a set of learning objectives and anecdotes from a range of organizations. A chapter-ending review section--organized by learning objective--summarizes major topics, and a list of key terms covers essential vocabulary. In addition, Issues for Discussion and Review encourage further exploration of the material, and Marketing Applications exercises enhance students' comprehension of important topics. Online Exercises and practice tests prompt students to apply what they've read.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Foundations in Marketing with Guide to an a 2e


EAN (ISBN-13): 9780618740918
ISBN (ISBN-10): 0618740910
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: HOUGHTON MIFFLIN
Gewicht: 1,039 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-26T18:39:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-20T07:02:53+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0618740910

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-618-74091-0, 978-0-618-74091-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: williams
Titel van het boek: foundation marketing, foundations marketing guide


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780357129463 Foundations of Marketing (William Pride; O. C. Ferrell)


< naar Archief...