- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,94, hoogste prijs: € 44,95, gemiddelde prijs: € 13,31
1
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
(ongeveer € 3,95)
bestellenGesponsorde link
Herrnson, Paul S.:

Party Campaigning in the 1980's - nieuw boek

ISBN: 9780674655256

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent an… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
2
Party Campaigning in the 1980's - Paul S. Herrnson
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 10,50
(ongeveer € 8,92)
bestellenGesponsorde link

Paul S. Herrnson:

Party Campaigning in the 1980's - gebruikt boek

1980, ISBN: 0674655257

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent an… Meer...

  - used Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 3,46
(ongeveer € 2,94)
bestellenGesponsorde link
Herrnson, Paul S.:
Party Campaigning in the 1980's - gebruikt boek

1980

ISBN: 9780674655256

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent an… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
4
Party Campaigning in the 1980's by Paul S. Herrnson - Paul S. Herrnson
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,77
bestellenGesponsorde link
Paul S. Herrnson:
Party Campaigning in the 1980's by Paul S. Herrnson - gebruikt boek

1980, ISBN: 9780674655256

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent an… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij booklooker.de
€ 44,95
bestellenGesponsorde link
Herrnson, Paul S.:
Party Campaigning in the 1980's - gebonden uitgave, pocketboek

1980, ISBN: 9780674655256

[ED: Hardcover], [PU: HARVARD UNIV PR], Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and … Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versand, exclusief verzendingskosten buecher.de GmbH & Co. KG

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Party Campaigning in the 1980's

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent and volatile electorate requires new tactics; technological innovations afford more sophisticated means to appeal for support. Many political observers express doubts about the ability of political parties to adapt to these changes and to survive, but Paul Herrnson instead suggests their survival and resurgence in this balanced assessment of party activities in congressional elections. Drawing on extensive interviews and survey data collected from nearly five hundred recent House and Senate candidates, campaign advisers, party officials, PAC executives, and journalists, Herrnson evaluates the roles of the national parties. He finds that from the perspective of party executives, they provide important campaign services and function as the key brokers between candidates, PACs, and other campaigners. For PAC officials, the national parties serve as important sources of strategic campaign information and cues for decision-making. For the candidates themselves, their parties function as appendages and accessories to their own campaign organizations. Herrnson provides rich detail on party development and party campaign activity to predict the future of congressional elections and of the party-in-government and the party-in-the-electorate. Political practitioners as well as scholars will welcome this fresh, new contribution to a significant political controversy.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Party Campaigning in the 1980's


EAN (ISBN-13): 9780674655256
ISBN (ISBN-10): 0674655257
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1988
Uitgever: HARVARD UNIV PR
192 Bladzijden
Gewicht: 0,494 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-29T17:45:24+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-05T15:21:17+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0674655257

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-674-65525-7, 978-0-674-65525-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: key party, the elect nation


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780674418523 Party Campaigning in the 1980s (Herrnson, Paul S.)


< naar Archief...