- 5 resultaten
laagste prijs: € 17,36, hoogste prijs: € 68,88, gemiddelde prijs: € 46,88
1
Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) (The R&l Mass Communication) - Danesi, Marcel
bestellen
bij amazon.de
€ 26,60
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Danesi, Marcel:

Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) (The R&l Mass Communication) - pocketboek

2007, ISBN: 9780742555457

Rowman & Littlefield Publishers, Taschenbuch, 220 Seiten, Publiziert: 2007-09-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 0742555453_used, 0.79 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Philo… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
2
Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) - Danesi, Marcel
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 14,88
(ongeveer € 17,36)
verzending: € 5,601
bestellenGesponsorde link

Danesi, Marcel:

Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) - pocketboek

2007, ISBN: 9780742555457

Rowman & Littlefield Publishers, Paperback, 220 Seiten, Publiziert: 2007-09-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 0742555453_used, 0.36 kg, Verkaufsrang: 3915115, Economics, … Meer...

Gut Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.60) rbmbooks
3
Why It Sells - Danesi, Marcel
bestellen
bij booklooker.de
€ 56,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Danesi, Marcel:
Why It Sells - pocketboek

2007

ISBN: 9780742555457

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Guiding readers thro… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 65,10
verzending: € 28,391
bestellenGesponsorde link
Danesi, Marcel:
Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The RL Series in Mass Communication) - pocketboek

2007, ISBN: 0742555453

[EAN: 9780742555457], Neubuch, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.39 LibraryMercantile, Humble, TX, U.S.A. [83424665] [Rating: 5 (von 5)]
5
Why It Sells Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys - Danesi, Marcel
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 68,88
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Danesi, Marcel:
Why It Sells Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys - nieuw boek

2007, ISBN: 0742555453

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Rowman & Littlefield Publishers]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) (The R&l Mass Communication)

Marcel Danesi is an entertaining and insightful tour guide to decoding the messages woven into the advertisements, commercials, brand names, and logos we see on a daily basis. Guiding readers through the basics of how to interpret ads, Danesi explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. Why It Sells will fascinate and inform all readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) (The R&l Mass Communication)


EAN (ISBN-13): 9780742555457
ISBN (ISBN-10): 0742555453
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Rowman & Littlefield Publishers
211 Bladzijden
Gewicht: 0,399 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-03T14:56:14+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-27T19:01:02+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0742555453

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7425-5545-3, 978-0-7425-5545-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: danesi marcel, sells
Titel van het boek: ploy, advertising marketing, why sells decoding the meanings brand names logos ads and other, mass communication and advertising, logo kurs


< naar Archief...