- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,78, hoogste prijs: € 71,75, gemiddelde prijs: € 51,48
1
The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors - Margo Berman
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 71,75
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Margo Berman:

The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors - pocketboek

2009, ISBN: 0742555518

[EAN: 9780742555518], Neubuch, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], SOCIAL SCIENCE / MEDIA STUDIES; ADVERTISING, nach der Bestellung gedruckt Neuware -Catch an inside look at the advert… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration Between Copywriters and Art Directors by Robyn, Berman, Margo Blakeman - Robyn, Berman, Margo Blakeman
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,78
bestellenGesponsorde link

Robyn, Berman, Margo Blakeman:

The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration Between Copywriters and Art Directors by Robyn, Berman, Margo Blakeman - gebruikt boek

ISBN: 9780742555518

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser _Clydesdale and Dalmatian_ … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Brains Behind Great Ad Campaigns - Berman, Margo|Blakeman, Robyn
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 65,01
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Berman, Margo|Blakeman, Robyn:
Brains Behind Great Ad Campaigns - pocketboek

2009

ISBN: 0742555518

[EAN: 9780742555518], Neubuch, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], SOCIAL SCIENCE MEDIA STUDIES ADVERTISING, Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how team… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
4
The Brains Behind Great Ad Campaigns - Margo Berman/ Robyn Blakeman
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 66,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Margo Berman/ Robyn Blakeman:
The Brains Behind Great Ad Campaigns - pocketboek

ISBN: 9780742555518

gebonden uitgave

The Brains Behind Great Ad Campaigns ab 66.99 € als Taschenbuch: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors. Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziale… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors
bestellen
bij Booksamillion.com
$ 53,00
(ongeveer € 48,87)
bestellenGesponsorde link
The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors - nieuw boek

ISBN: 9780742555518

Find The Brains Behind Great Ad Campaigns by Margo Berman in Paperback and other formats in Business & Economics > Advertising & Promotion. Business & Economics 9780742555518, Rowman & L… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Brains Behind Great Ad Campaigns

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser _Clydesdale and Dalmatian_ spots, the _PEDIGREE_ Adoption Drive_ program, or the breakthrough UPS _Whiteboard_ campaign.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Brains Behind Great Ad Campaigns


EAN (ISBN-13): 9780742555518
ISBN (ISBN-10): 0742555518
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Rowman & Littlefield Publishers
240 Bladzijden
Gewicht: 0,408 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-12T11:57:56+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-04T11:25:24+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0742555518

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7425-5551-8, 978-0-7425-5551-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: berman
Titel van het boek: the creative art, how brains think, the art collaboration, great brain, campaigns


< naar Archief...