ISBN: 9780749445423
Softcover. Brand New. International Edition - ISBN number and front cover may be different in rare cases but contents are same as the US edition. FOR MULTIPLE ORDERS AND… Meer...
Biblio.com |
ISBN: 9780749445423
Softcover. Brand New. International Edition - ISBN number and front cover may be different in rare cases but contents are same as the US edition. FOR MULTIPLE ORDERS AND… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand Sense
EAN (ISBN-13): 9780749445423
ISBN (ISBN-10): 0749445424
pocket book
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-14T11:52:47+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-02-12T14:56:19+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0749445424
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4542-4, 978-0-7494-4542-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: martin lindstrom, martin lindström
Titel van het boek: brand sense
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
2900743267846 Brand Sense: Build Powerful Brands through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound (Martin Lindstrom)
- 2900743267846 Brand Sense: Build Powerful Brands through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound (Martin Lindstrom)
- 9780743267847 Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound (Martin Lindstrom)
- 9780749443719 Brand Sense: How to Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound (Lindstrom, M.)
- Brand Sense - Martin Lindstrom (Lindstrom, Martin)
< naar Archief...