- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,13, hoogste prijs: € 70,66, gemiddelde prijs: € 39,36
1
Strategic management for travel and tourism - Evans, n. campbell, d. stonehouse, g.
bestellen
bij Studystore.nl
€ 50,34
bestellenGesponsorde link
Evans, n. campbell, d. stonehouse, g.:

Strategic management for travel and tourism - nieuw boek

ISBN: 9780750648547

Strategic Management for Travel and Tourism is the must-have text for students studying travel and tourism. It brings theory to life by using industry-based case studies, and in doing so,… Meer...

new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten studystore.nl
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,42
(ongeveer € 2,13)
verzending: € 13,261
bestellenGesponsorde link

Evans, N. et al:

Strategic Management for Travel and Tourism - pocketboek

2003, ISBN: 9780750648547

Butterworth Heinemann, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. … Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.26 Anybook Ltd
3
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 5,61
(ongeveer € 4,94)
verzending: € 60,971
bestellenGesponsorde link
Evans, Nigel:
Strategic Management for Travel and Tourism - pocketboek

2003

ISBN: 0750648546

[EAN: 9780750648547], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Butterworth-Heinemann], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 60.97 Pieuler Store, Suffolk, United Kingdom [82580048] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 80,18
(ongeveer € 70,66)
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Nigel Evans:
Strategic Management for Travel and Tourism - pocketboek

2003, ISBN: 0750648546

[EAN: 9780750648547], Neubuch, [PU: Brand: Routledge], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 Big Bill's Books, Austin, TX, U.S.A. [74145536] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 77,97
(ongeveer € 68,71)
verzending: € 4,001
bestellenGesponsorde link
Nigel Evans:
Strategic Management for Travel and Tourism - pocketboek

2003, ISBN: 0750648546

[EAN: 9780750648547], Neubuch, [PU: Brand: Routledge], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.00 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Management for Travel and Tourism

Strategic Management for Travel and Tourism is the must-have text for students studying travel and tourism. It brings theory to life by using industry-based case studies, and in doing so, 'speaks the language' of the Travel and Tourism student. Among the new features and topics included in this edition are: * international case studies from large-scale businesses such as Airtours, MyTravel and South West Airlines * user-friendly applications of strategic management theory, such as objectives, products and markets and strategic implementation, together with illustrative case studies, and longer case studies for seminar work and summaries* contemporary strategic issues affecting travel and tourism organizations, such as vertical integration and strategic alliances Strategic Management for Travel and Tourism is a well-rounded book, ideal for all undergraduate and postgraduate students focusing on strategy in travel and tourism. * Specifically written for the travel and tourism industry with strategic management applications and theory* Brings theory to life with industry-based case studies from Airtours, Marriott and Thomas Cook to enhance learning and understanding* Well rounded book which covers the contemporary strategic issues affecting travel and tourism organizations, such as cruising and 'all-inclusive' holidays

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Management for Travel and Tourism


EAN (ISBN-13): 9780750648547
ISBN (ISBN-10): 0750648546
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: BUTTERWORTH HEINEMANN
412 Bladzijden
Gewicht: 1,057 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-06T10:41:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-19T09:01:48+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0750648546

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7506-4854-6, 978-0-7506-4854-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: stonehouse, george evans, evans david, george campbell, strategic management, geo stone, evan george, butterworth, ken campbell
Titel van het boek: strategic management for travel tourism, campbell evans


< naar Archief...