- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,95, hoogste prijs: € 58,95, gemiddelde prijs: € 14,11
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,95)
verzending: € 6,661
bestellenGesponsorde link
Steve Smith, Don E. Schultz:

How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works - pocketboek

ISBN: 9780793193318

Kaplan Publishing. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex … Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.66 Discover Books
2
How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works - Smith, Steve, Schultz, Don E.
bestellen
bij amazon.de
€ 58,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Smith, Steve, Schultz, Don E.:

How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works - pocketboek

2004, ISBN: 9780793193318

Kaplan Publishing, Taschenbuch, 400 Seiten, Publiziert: 2004-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.55 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Büch… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,00
(ongeveer € 4,75)
verzending: € 9,501
bestellenGesponsorde link
Schultz, Don E., Smith, Steve:
How to Sell More Stuff! : Promotional Marketing That Really Works - gebruikt boek

ISBN: 9780793193318

Kaplan Publishing. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Kaplan Publishing, 2.5

Verzendingskosten: EUR 9.50 Better World Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,49
(ongeveer € 1,42)
verzending: € 17,211
bestellenGesponsorde link
Schultz, Don E., Smith, Steve:
How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works - pocketboek

2004, ISBN: 9780793193318

Kaplan Publishing, 2004-12-01. Paperback. Good. 0.7100 in x 8.9800 in x 7.2400 in., Kaplan Publishing, 2004-12-01, 2.5

Verzendingskosten: EUR 17.21 Open Books
5
How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works - Smith, Steve / Schultz, Don E.
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,48
bestellenGesponsorde link
Smith, Steve / Schultz, Don E.:
How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works - gebruikt boek

2004, ISBN: 9780793193318

Softcover book. 400 pages. Published by Kaplan Publishing (2004) Media > Book, [PU: Dearborn Trade]

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works

With over $233 billion and 50 percent of marketing budgets allocated to consumer promotion, marketing professionals need a working reference tool to help them plan, budget, execute, and, ultimately, sell more stuff. Sales promotions are used by the smallest mom-and-pop storefront to the most sophisticated consumer product marketer, and everyone in between. "How to Sell More Stuff" tells executives, agencies, internal departments, entrepreneurs, and students alike how to close sales by influencing immediate customer behavior through an array of promotional techniques, including sweepstakes, tie-ins, coupons, events, and more. Authors Steve Smith and renowned Professor Don E. Schultz give readers a fact-filled how-to handbook that covers the entire sales promotion spectrum clearly, concisely, and completely. Professor Schultz introduces each chapter with an insightful, analytical perspective, and then the authors show readers: * How to choose the right tactic from over 100 options, reviewing descriptions, advantages, and disadvantages. * How to budget the program. * Pitfalls, cautions, and opportunities. * How to put it all together with procedures and checklists. Examples of leading promotions from "Campbell Soup, General Mills, Stanley Tools," and "Procter & Gamble." Every business, from small businesses to agencies to corporations to sales organizations to B2Bs, want to increase sales. With "How to Sell More Stuff," Smith and Schultz show them how to pick the right promotion to meet their needs and execute it flawlessly to achieve the desired results.

Gedetalleerde informatie over het boek. - How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works


EAN (ISBN-13): 9780793193318
ISBN (ISBN-10): 0793193311
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kaplan Publishing
400 Bladzijden
Gewicht: 0,658 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-18T10:38:49+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-30T20:16:57+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0793193311

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7931-9331-1, 978-0-7931-9331-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: schultz, don both, steve smith
Titel van het boek: how sell more stuff promotional marketing that really works, sell may away


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900793193317 How to Sell More Stuff!: Promotional Marketing That Really Works (Steve Smith)


< naar Archief...