- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,06, hoogste prijs: € 110,81, gemiddelde prijs: € 27,10
1
International Tourism Identity and Change: 48 (SAGE Studies in International Sociology) - Marie-Francoise Lanfant
bestellen
bij ZVAB.com
€ 1,61
verzending: € 2,411
bestellenGesponsorde link
Marie-Francoise Lanfant:

International Tourism Identity and Change: 48 (SAGE Studies in International Sociology) - pocketboek

1995, ISBN: 0803975139

[EAN: 9780803975132], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 2.41], [PU: SAGE Publications Ltd, United Kingdom, London], MARIE FRANCOISE LANFANT INTERNATIONAL TOURISM IDENTITY AND CHANGE 48 SAGE … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.41 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
2
International Tourism -  Identity and Change - Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock  und Edward M. Bruner
bestellen
bij booklooker.de
€ 11,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock und Edward M. Bruner:

International Tourism - Identity and Change - eerste uitgave

2005, ISBN: 9780803975132

pocketboek

[PU: Sage Publications], X, 246 Seiten 21,5 x 14 cm Innen sauberer, guter Zustand. Handschritlicher Besitzvermerk auf der Vorsatzseite. Kleines Kreuz im Inhaltsverzeichnis. Softcover, Bro… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) avelibro OHG
3
International Tourism - Identity and Change - Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock und Edward M. Bruner
bestellen
bij ZVAB.com
€ 11,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock und Edward M. Bruner:
International Tourism - Identity and Change - eerste uitgave

2005

ISBN: 0803975139

pocketboek

[EAN: 9780803975132], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Sage Publications], X, 246 Seiten Innen sauberer, guter Zustand. Handschritlicher Besitzvermerk auf der Vorsatzseite. … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) avelibro OHG, Dinkelscherben, Germany [72099711] [Rating: 5 (von 5)]
4
International Tourism Identity and Change - Allcock, John B. (Herausgeber); Bruner, Edward M. (Herausgeber); Lanfant, Marie-Fancoise (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 110,81
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Allcock, John B. (Herausgeber); Bruner, Edward M. (Herausgeber); Lanfant, Marie-Fancoise (Herausgeber):
International Tourism Identity and Change - nieuw boek

2000, ISBN: 0803975139

Kartoniert / Broschiert SOCIAL SCIENCE / Sociology / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Sage Publications UK]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,05
(ongeveer € 1,06)
verzending: € 8,071
bestellenGesponsorde link
Edward Bruner:
International Tourism Identity and Change: 48 (SAGE Studies in International Sociology) - pocketboek

ISBN: 9780803975132

Paperback. Like New., 5

Verzendingskosten: EUR 8.07 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
International Tourism: Identity And Change

`This book is one of several indications that the sociology of tourism is on the move.... these articles raise relevant important themes in the study of tourism.... The contributors to this very readable book provide valuable insights, many of which have been derived from empirical research, that should interest anyone involved in the study of international tourism. And by moving us away from polarised positions over the social impact of tourism toward more complex but also more considered perspectives they have also helped alter the agenda for future research' - David Harrison, University of Sussex Tourism is becoming an increasingly prominent feature of contemporary life. More of us travel for pleasure than ever before, yet the social scientific literature on tourism is relatively scant. This book provides an original contribution to the field of tourist studies. The contributors to International Tourism reconceptualize the local and the global, avoiding such crude oppositions as centre v periphery, modern v traditional, macro v micro and North v South. Instead, they demonstrate that the local cannot be understood without the global, and that the global can never be isolated from the regional setting within which it operates. Providing new insights into theories of touristic practice, this volume places tourism within the same framework as other transnational global studies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - International Tourism: Identity And Change


EAN (ISBN-13): 9780803975132
ISBN (ISBN-10): 0803975139
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: SAGE Publications Ltd
256 Bladzijden
Gewicht: 0,342 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-30T19:43:50+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-16T14:02:09+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0803975139

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8039-7513-9, 978-0-8039-7513-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: lanfant, john allcock, françois brune, harrison, bruner, francois brune
Titel van het boek: international sociology


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781138472860 International Tourism (Yvette Reisinger)


< naar Archief...