- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,89, hoogste prijs: € 100,98, gemiddelde prijs: € 38,79
1
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology Series: - L. J. Shrum
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 3,59
(ongeveer € 2,89)
bestellenGesponsorde link
L. J. Shrum:

The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology Series: - gebruikt boek

ISBN: 0805846417

The Psychology of Entertainment Media provides a cutting-edge look at how entertainment media affects its viewers, both in intended and unintended ways, and the psychological processes th… Meer...

  - used. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology)
bestellen
bij amazon.de
€ 62,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology) - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9780805846416

Psychology Press, Gebundene Ausgabe, 360 Seiten, Publiziert: 2003-10-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.66 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kategorien, Büche… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 9 bis 10 Tagen. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 3.00) ? Bennett Books Ltd ? Verfolgt/Versichert
3
Gebr. - The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology)
bestellen
bij medimops.de
€ 15,01
bestellenGesponsorde link
Gebr. - The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology) - gebruikt boek

2018

ISBN: 9780805846416

Letzte Aktualisierung am: 06.06.2018 07:03:41 Binding: Gebundene Ausgabe, Label: Lawrence Erlbaum Assoc Inc, Publisher: Lawrence Erlbaum Assoc Inc, NumberOfItems: 1, medium: Gebundene Aus… Meer...

  - Nr. M00805846417UsedGood. Verzendingskosten:0, 1-3 Tage, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology)
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
€ 13,08
verzending: € 33,181
bestellenGesponsorde link
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology) - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 0805846417

[EAN: 9780805846416], Tweedehands, goed, [SC: 33.18], [PU: Erlbaum Psych Press], Connecting readers with great books since 1972! Used textbooks may not include companion materials such as… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 33.18 HPB-Red, Dallas, TX, U.S.A. [71054723] [Beoordeling: 5 (van 5)]
5
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology)
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
€ 100,98
verzending: € 28,451
bestellenGesponsorde link
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology) - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 0805846417

[EAN: 9780805846416], Nieuw boek, [SC: 28.45], [PU: Erlbaum Psych Press], Buy for Great customer experience, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.45 GoldenDragon, Houston, TX, U.S.A. [83663787] [Beoordeling: 5 (van 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology)

The book provides a cutting edge look at the unique way in which entertainment media affects its viewers, both in intended and unattended ways, and the psychological processes that underlie these effects.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion (Advertising and Consumer Psychology)


EAN (ISBN-13): 9780805846416
ISBN (ISBN-10): 0805846417
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Shrum, L. J. Psychology Press
312 Bladzijden
Gewicht: 0,676 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-02-05T05:30:17+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-06T19:39:58+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0805846417

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8058-4641-7, 978-0-8058-4641-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: between lines, persuasion advertising, the psychology persuasion, psychology entertainment media


< naar Archief...