- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,42, hoogste prijs: € 25,71, gemiddelde prijs: € 11,57
1
Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers - Scott, David Meerman
bestellen
bij amazon.de
€ 2,42
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Scott, David Meerman:

Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers - pocketboek

2005, ISBN: 9780910965712

CYBERAGE BOOKS, Taschenbuch, 256 Seiten, Publiziert: 2005-10-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: illustrations, 0.83 kg, Handel, Branchen & Berufe, Business & Karriere, Kat… Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) MEDIMOPS
2
Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers - Scott, David Meerman
bestellen
bij amazon.com
$ 21,00
(ongeveer € 19,19)
verzending: € 15,491
bestellenGesponsorde link

Scott, David Meerman:

Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers - pocketboek

2005, ISBN: 9780910965712

CyberAge Books, Paperback, 280 Seiten, Publiziert: 2005-10-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: illustrations, 0.38 kg, Verkaufsrang: 6166100, Software, Computers & Technolo… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.49)
3
Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers - Scott, David Meerman
bestellen
bij ZVAB.com
€ 5,94
verzending: € 8,621
bestellenGesponsorde link
Scott, David Meerman:
Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers - pocketboek

2005

ISBN: 0910965714

[EAN: 9780910965712], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 8.62], [PU: Information Today, Incorporated], Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average c… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.62 Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,00
(ongeveer € 4,57)
verzending: € 9,151
bestellenGesponsorde link
Scott, David Meerman:
Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers - gebruikt boek

ISBN: 9780910965712

Information Today, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Information To… Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.15 Better World Books
5
Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers - Scott, David Meerman
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 25,71
verzending: € 28,131
bestellenGesponsorde link
Scott, David Meerman:
Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers - pocketboek

2005, ISBN: 0910965714

[EAN: 9780910965712], Neubuch, [PU: CyberAge Books], New Copy. Customer Service Guaranteed, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.13 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers

Written by a Web marketing expert, "Cashing In with Content" interviews 20 of today's most innovative Web marketers and shares their secrets for using content to turn browsers into buyers. It also shows how to encourage repeat business and reveals how to unleash the amazing power of viral marketing.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers


EAN (ISBN-13): 9780910965712
ISBN (ISBN-10): 0910965714
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: CYBERAGE BOOKS
256 Bladzijden
Gewicht: 0,376 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-15T14:04:25+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-06T02:03:31+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0910965714

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-910965-71-4, 978-0-910965-71-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: meerman, david scott, ott
Titel van het boek: content, information, browser


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781937290276 Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers David Meerman Scott Author (David Meerman Scott)


< naar Archief...