- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,83, hoogste prijs: € 122,91, gemiddelde prijs: € 36,75
1
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Dan Coen
bestellen
bij amazon.ca
C$ 179,34
(ongeveer € 122,91)
bestellenGesponsorde link
Dan Coen:

How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - pocketboek

ISBN: 0966043669

[SR: 1372489], Paperback, [EAN: 9780966043662], Dcd Pub, Dcd Pub, Book, [PU: Dcd Pub], Dcd Pub, 935698, Customer Service, 935664, Industries & Professions, 935522, Business & Investing, 9… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Usually ships within 1 - 2 business days, exclusief verzendingskosten anybook-ca
2
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Dan Coen
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 40,80
(ongeveer € 47,92)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link

Dan Coen:

How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - pocketboek

2004, ISBN: 0966043669

[SR: 1377143], Paperback, [EAN: 9780966043662], DCD Publishing, DCD Publishing, Book, [PU: DCD Publishing], 2004-06-30, DCD Publishing, 659908, Call Centre Management, 268290, Management,… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) MurrayMediaUK
3
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Dan Coen
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 3,81
(ongeveer € 4,47)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link
Dan Coen:
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - pocketboek

2004

ISBN: 0966043669

[SR: 1377143], Paperback, [EAN: 9780966043662], DCD Publishing, DCD Publishing, Book, [PU: DCD Publishing], 2004-06-30, DCD Publishing, 659908, Call Centre Management, 268290, Management,… Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) Atlanta Book Company USA
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 4,64
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Coen, Dan:
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in your Call Center-Supervisors, Trainers, Managers, Executives and Agents - pocketboek

2004, ISBN: 0966043669

[EAN: 9780966043662], [PU: DCD Publishing], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.com
$ 4,32
(ongeveer € 3,83)
verzending: € 7,981
bestellenGesponsorde link
Dan Coen:
How to Become a GREAT Call Center Manager - pocketboek

ISBN: 9780966043662

DCD Publishing. Paperback. GOOD. Gently used may contain ex-library markings, possibly has some light highlighting, textual notations, and or underlining. Text is still easily readable.… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 7.98 Discover Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a

The ultimate book directly written for call center managers, trainers, team leaders, supervisors and executives. Worksheets and Outlines for call center managers after each chapter. 45 quick-tip strategies about call center management. The premise of this book is clear. How to manage the people, and HUMAN ENGINEERING, the call center.

Gedetalleerde informatie over het boek. - How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a


EAN (ISBN-13): 9780966043662
ISBN (ISBN-10): 0966043669
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: DCD Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-04T09:20:16+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-11T14:56:04+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0966043669

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-9660436-6-9, 978-0-9660436-6-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: how become great manager, people strategies trainers, call center


< naar Archief...