- 5 resultaten
laagste prijs: € 68,30, hoogste prijs: € 277,45, gemiddelde prijs: € 199,28
1
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - Sirgy, M. Joseph
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 191,86
(ongeveer € 218,94)
verzending: € 3,201
bestellenGesponsorde link
Sirgy, M. Joseph:

Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 9781402001727

Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Meer...

Verzendingskosten:Usually dispatched within 2 to 3 weeks. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.20) ~~V KING~~
2
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - Sirgy, M. Joseph
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 162,73
(ongeveer € 185,70)
verzending: € 3,201
bestellenGesponsorde link

Sirgy, M. Joseph:

Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 9781402001727

Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Meer...

Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.20)
3
Handbook of Quality-of-Life Research - M. Joseph Sirgy
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 245,99
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
M. Joseph Sirgy:
Handbook of Quality-of-Life Research - pocketboek

2001

ISBN: 9781402001727

*Handbook of Quality-of-Life Research* - An Ethical Marketing Perspective. Auflage 2001 / gebundene Ausgabe für 245.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Politikwissenschaft Medie… Meer...

140200172X. Verzendingskosten:Shipping in 5 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., plus shipping costs. (EUR 7.50)
4
Handbook of Quality-of-Life Research (eBook Rental) - M. Joseph Sirgy,
bestellen
bij VitalSource.com
£ 59,85
(ongeveer € 68,30)
bestellenGesponsorde link
M. Joseph Sirgy,:
Handbook of Quality-of-Life Research (eBook Rental) - nieuw boek

ISBN: 9781402001727

by M. Joseph Sirgy, PRINT ISBN: 9781402001727 E-TEXT ISBN: 9789401598378 Springer Nature eBook Other pricing structure might be available at vitalsource.com., Springer

new in stock United Kingdom. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij alibris.co.uk
£ 241,95
(ongeveer € 277,45)
bestellenGesponsorde link
Sirgy, M. Joseph:
Handbook of Quality-of-Life Research: an Ethical Marketing Perspective (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 9781402001727

Hardcover, New book, Size: 9x6x1; New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, [PU: Springer]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten North Las Vegas, NV, GridFreed

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8)

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change. The handbook covers theoretical, philosophical, and measurement issues in QOL research. The handbook also approaches selected QOL studies in relation to various populations in various life domains. The marketing approach is highly pragmatic because it allows social and behavioral scientists from any discipline to apply marketing concepts to plan social change and assess the impact of intervention strategies on the QOL of targeted populations.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8)


EAN (ISBN-13): 9781402001727
ISBN (ISBN-10): 140200172X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Springer
466 Bladzijden
Gewicht: 0,859 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-23T17:09:47+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-22T03:07:05+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 140200172X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-0172-X, 978-1-4020-0172-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sirgy
Titel van het boek: marketing research, handbook marketing, ethical marketing, handbook perspective, towards quality life, ever never handbook


Gegevens van de uitgever

Auteur: M. Joseph Sirgy
Titel: Social Indicators Research Series; Handbook of Quality-of-Life Research - An Ethical Marketing Perspective
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
458 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2001-11-30
Dordrecht; NL
Taal: Engels
246,09 € (DE)
252,99 € (AT)
271,50 CHF (CH)
Available
V, 458 p.

BB; Hardcover, Softcover / Medizin/Allgemeines; Persönliche Gesundheit und Gesundheitswesen / Gesundheitserziehung; Verstehen; marketing; philosophy; social change; Quality of Life Research; Marketing; Sociology; Moral Philosophy and Applied Ethics; Marketing und Vertrieb; Soziologie; Ethik und Moralphilosophie; BC; EA

One: The Quality-of-Life (QOL) Concept Viewed from a Marketing Lens.- Two: Conceptual Frameworks, Approaches, Theories, and Philosophies of QOL.- Three: Measures and Measurement Issues in QOL Research.- Four: QOL Research in Relation to Specific Marketing Perspectives.- Five: QOL Research in Relation to Specific Population Segments.- Six: QOL Research in Relation to Specific Life Domains.- Seven: QOL Research in Relation to Specific Public and Private Sectors.- References.- Author Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789401598378 Handbook of Quality-of-Life Research : An Ethical Marketing Perspective (M. Joseph Sirgy)


< naar Archief...