- 5 resultaten
laagste prijs: € 60,87, hoogste prijs: € 128,99, gemiddelde prijs: € 101,62
1
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 109,99
bestellenGesponsorde link

The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor - nieuw boek

2000, ISBN: 9781402099373

With respect to the developing and threshold economies, it is no longer the poor who are the only focus of media attention. Today, the new middle classes are about to take centre stage, t… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern
bestellen
bij amazon.com
$ 105,92
(ongeveer € 96,26)
verzending: € 15,401
bestellenGesponsorde link
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9781402099373

Editor: Lange, Hellmuth, Editor: Meier, Lars, Springer, Hardcover, Auflage: 2009, 324 Seiten, Publiziert: 2009-06-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 25913005, 1.39 kg, Env… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.40)
3
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 54,04
(ongeveer € 60,87)
verzending: € 5,411
bestellenGesponsorde link
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - gebonden uitgave, pocketboek

2009

ISBN: 9781402099373

Editor: Lange, Hellmuth, Editor: Meier, Lars, Springer, Hardcover, Auflage: 2009, 324 Seiten, Publiziert: 2009-06-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 25913005, 1.39 kg, Hig… Meer...

Gut Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.41) anybookltd
4
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles Consumerism and Environmental Concern
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 128,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles Consumerism and Environmental Concern - pocketboek

2009, ISBN: 9781402099373

*The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles Consumerism and Environmental Concern* - Globalizing Lifestyles Consumerism and Environmental Concern. Auflage 2009 / gebundene Ausgabe für… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 111,97
verzending: € 1,721
bestellenGesponsorde link
Hellmuth Lange:
The New Middle Classes : Globalizing Lifestyles; Consumerism and Environmental Concern - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 1402099371

[EAN: 9781402099373], Neubuch, [PU: Springer], PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 1.72 Ria Christie Collections, Uxbridge, United Kingdom [59718070] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor

The new middle classes of developing countries are held responsible for boosting extremely resource-intensive lifestyles beyond the OECD-world thus thwarting ongoing efforts to attain a more sustainable future. But how homogeneous are their consumption patterns and why should not globalization include the extension of environmental concern, too? "The New Middle Classes" challenges a narrow understanding of lifestyles and consumption by analyzing the issue not only in terms of attitudes and preferences but of socio-economic features and governmental policies, too.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor


EAN (ISBN-13): 9781402099373
ISBN (ISBN-10): 1402099371
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Springer Netherlands Core >2 >T
303 Bladzijden
Gewicht: 0,629 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-13T14:14:42+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-18T21:11:25+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1402099371

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-9937-1, 978-1-4020-9937-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hellmuth lange, meier, lars, lange hellmut
Titel van het boek: consumerism


Gegevens van de uitgever

Auteur: Hellmuth Lange
Titel: The New Middle Classes - Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
306 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-06-23
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
109,99 € (DE)

BB; Hardcover, Softcover / Sozialwissenschaften allgemein; Gesellschaft und Sozialwissenschaften; Verstehen; Cultural Globalization; Environmental Concern; Lifestyles; Nation; New Middle Classes; consumption; environment; hybridization; sustainability; Society; Sociology; Sustainability; Human Geography; Regional Cultural Studies; Geography; Soziologie; Nachhaltigkeit; Humangeographie; Kulturwissenschaften; Geographie; BC

Modernities, Globalization and Consumption.- Who are the New Middle Classes and why are they Given so Much Public Attention?.- Convergence and Divergence in Societal Modernization: Global trends, Regional Variations, and Some Implications for Sustainability.- Consumerist Lifestyles in the Context of Globalization: Investigating Scenarios of Homogenization, Diversification and Hybridization.- Who are the Globalizers? The Role of Education and Educational Elites.- Provider Strategies and the Greening of Consumption Practices: Exploring the Role of Companies in Sustainable Consumption.- From Small Objects to Cars: Consumption Expansion in East Asia.- New Middle Classes in China, Brazil, Ecuador and Israel.- Rising Capitalism, Emerging Middle-Classes and Environmental Perspectives in China: A Weberian Approach.- Globalization of Lifestyle: Golfing in China.- Who are the Knowledge Workers of Campinas, SP, Brazil and how do they Live? Local Impacts of Global Trends.- Sustainability of a Life Más Cómodo? Agricultural Change, Remaking Families, and the Emerging Indigenous Middle Class in the Ecuadorian Andes.- New Middle Class and Environmental Lifestyle in Israel.- New Middle Classes in India.- The Political Economy of Lifestyle: Consumption, India’s New Middle Class and State-Led Development.- “Environmentality” in the Neoliberal City: Attitudes, Governance and Social Justice.- India’s ‘New Middle Class’ and the Globalising City: Software Professionals in Bangalore, India.- The Changing Food Scenario and the Middle Classes in the Emerging Megacity of Hyderabad, India.- Highly Qualified Employees in Bangalore, India: Consumerist Predators?.

< naar Archief...