- 5 resultaten
laagste prijs: € 298,39, hoogste prijs: € 1.099,99, gemiddelde prijs: € 555,43
1
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 441,19
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Dr. Frances Brassington, Stephen J. Pettitt, Michael Soloman, Gary J. Bamossy, Soren Askegaard, Margaret E. Hogg:

Valuepack:Consumer Behaviour: A European perspective AND Principles of Marketing with Companion Website with Gradetracker Student Access Card - pocketboek

ISBN: 1405854545

Taschenbuch, [EAN: 9781405854542], Financial Times Prentice Hall, Financial Times Prentice Hall, Book, [PU: Financial Times Prentice Hall], Financial Times Prentice Hall, 58319011, Market… Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00) Smaller World Future DE
2
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 406,41
(ongeveer € 465,21)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link

Dr Frances Brassington, Dr Stephen Pettitt, Michael R. Solomon, Gary Bamossy, Prof Søren Askegaard, Margaret K. Hogg:

Principles of Marketing: AND Consumer Behaviour, a European Perspective - pocketboek

2006, ISBN: 1405854545

[SR: 9578348], Paperback, [EAN: 9781405854542], Financial Times/ Prentice Hall, Financial Times/ Prentice Hall, Book, [PU: Financial Times/ Prentice Hall], 2006-12-12, Financial Times/ Pr… Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) rbmbooks
3
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 403,32
(ongeveer € 472,35)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link
Dr Frances Brassington, Dr Stephen Pettitt, Michael R. Solomon, Gary Bamossy, Prof Søren Askegaard, Margaret K. Hogg:
Principles of Marketing: AND Consumer Behaviour, a European Perspective - pocketboek

2006

ISBN: 1405854545

[SR: 9557501], Paperback, [EAN: 9781405854542], Financial Times/ Prentice Hall, Financial Times/ Prentice Hall, Book, [PU: Financial Times/ Prentice Hall], 2006-12-12, Financial Times/ Pr… Meer...

  - , Used Verzendingskosten:Europe zone 1: GBP 5,48 / item.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) rbmbooks
4
bestellen
bij amazon.com
$ 314,00
(ongeveer € 298,39)
bestellenGesponsorde link
Frances Brassington, Stephen Pettitt, Michael Soloman, Gary Bamossy, Soren Askegaard, Margaret K. Hogg:
Principles of Marketing: AND Consumer Behaviour, a European Perspective - pocketboek

ISBN: 1405854545

Paperback, [EAN: 9781405854542], Import, Financial Times/ Prentice Hall, Financial Times/ Prentice Hall, Book, [PU: Financial Times/ Prentice Hall], Financial Times/ Prentice Hall, 2698, … Meer...

  - , Used Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days, exclusief verzendingskosten Full Harvest
5
Valuepack:Consumer Behaviour: A European perspective AND Principles of Marketing with Companion Website with Gradetracker Student Access Card - Unknown
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 1.099,99
verzending: € 8,491
bestellenGesponsorde link
Unknown:
Valuepack:Consumer Behaviour: A European perspective AND Principles of Marketing with Companion Website with Gradetracker Student Access Card - gebruikt boek

ISBN: 1405854545

Livre, [PU: Pearson Education]

2 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 8.49) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Principles of Marketing: AND Consumer Behaviour, a European Perspective


ISBN (ISBN-10): 1405854545 (ISBN-13: 9781405854542)
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Longman

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-23T01:17:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-05-26T10:02:27+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1405854545

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4058-5454-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: stephen pettitt, brassington, stephen frances, solomon bamossy askegaard
Titel van het boek: consumer behaviour european perspective, principles marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780582832909 Principles of Marketing with Consumer Behaviour: a European Perspective (Brassington;Solomon)


< naar Archief...