- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,52, hoogste prijs: € 29,99, gemiddelde prijs: € 11,11
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,69
(ongeveer € 2,52)
verzending: € 14,071
bestellenGesponsorde link
David Hesmondhalgh:

The Cultural Industries - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781412908078

SAGE Publications Ltd. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible… Meer...

Verzendingskosten: EUR 14.07 Discover Books
2
The Cultural Industries - Hesmondhalgh, David
bestellen
bij amazon.de
€ 8,75
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Hesmondhalgh, David:

The Cultural Industries - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781412908078

SAGE Publications Inc, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2, 346 Seiten, Publiziert: 2007-04-13T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.7 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, K… Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 7 bis 8 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 8,47
bestellenGesponsorde link
David Hesmondhalgh:
The Cultural Industries - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9781412908078

Hardcover, All pages and cover are intact. Possible slightly loose binding, minor highlighting and marginalia, cocked spine or torn dust jacket. Maybe an ex-library copy and not include t… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Toledo, OH, Hippo Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,19
(ongeveer € 5,81)
verzending: € 19,701
bestellenGesponsorde link
David Hesmondhalgh:
The Cultural Industries - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781412908078

Sage Publications Ltd, 2007-04-13. Hardcover. Good., Sage Publications Ltd, 2007-04-13, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.70 Ergodebooks
5
The Cultural Industries - David Hesmondhalgh
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 29,99
verzending: € 11,001
bestellenGesponsorde link
David Hesmondhalgh:
The Cultural Industries - gebruikt boek

ISBN: 9781412908078

Livre, [PU: SAGE Publications]

1 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 11.00) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Cultural Industries

'The first edition of The Cultural Industries moved us irrevocably past the tired debates between political economy and cultural studies approaches. This second edition takes on new and vital targets, for example claims that the Internet is replacing television in everyday media consumption.... In the process, Hesmondhalgh provides us with an essential toolkit for making critical sense of the digital media age, and our places within it' - Nick Couldry, Goldsmiths College, University Of London 'This book sets a valuable standard for communication studies. Hesmondhalgh integrates cultural research with political economy, organizational sociology with public communication policy studies, global with comparative analysis, and intellectual property law with technology changes. I've successfully taught graduate and undergraduate courses in the USA and France using the first edition, and this one is better still' - John D.H. Downing, Global Media Research Centre, Southern Illinois University Praise for the first edition: 'This lucid, careful and sophisticated book orders the entire field, for the US as well as Europe, and at one stroke becomes the state of the art, the standard' - Todd Gitlin, Columbia University, USA This book is a powerful antidote to journalistic hype about change in the cultural industries. Significantly expanding, updating and revising an acclaimed first edition published in 2002, it · analyses how, why and in what ways cultural production has changed since the 1980s · guides the reader through existing approaches · scrutinises facts and debates about the role of culture and creativity in modern societies · provides new material on copyright, cultural policy, celebrity power, the digital distribution of music and many other issues Like its predecessor, this exciting new edition of The Cultural Industries places transformation in the cultural industries in long-term political, economic and cultural context. In doing so, Hesmondhalgh offers a distinctive critical approach to cultural production, drawing on political economy perspectives, but also on cultural studies, sociology and social theory.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Cultural Industries


EAN (ISBN-13): 9781412908078
ISBN (ISBN-10): 1412908078
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: SAGE Publications Inc
346 Bladzijden
Gewicht: 0,762 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-27T22:17:46+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-19T10:34:15+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1412908078

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-0807-8, 978-1-4129-0807-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david hesmondhalgh
Titel van het boek: the cultural industries, francis picabia 391


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780761954538 The Cultural Industries (Hesmondhalgh, D.)


< naar Archief...