- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,48, hoogste prijs: € 72,04, gemiddelde prijs: € 42,64
1
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - Brennan, Ross, Canning, Louise, McDowell, Raymond
bestellen
bij amazon.com
$ 48,30
(ongeveer € 40,98)
verzending: € 14,381
bestellenGesponsorde link
Brennan, Ross, Canning, Louise, McDowell, Raymond:

Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - eerste uitgave

2007, ISBN: 9781412919692

gebonden uitgave

SAGE Publications Ltd, Hardcover, Auflage: 1, 384 Seiten, Publiziert: 2007-03-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.66 kg, Verkaufsrang: 14513098, Multilevel, Marketing & Sales, Business &… Meer...

Gut Verzendingskosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 14.38) Artisan Owl
2
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - Brennan, Ross, Canning, Louise, McDowell, Raymond
bestellen
bij amazon.com
$ 48,30
(ongeveer € 40,98)
verzending: € 3,391
bestellenGesponsorde link

Brennan, Ross, Canning, Louise, McDowell, Raymond:

Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - eerste uitgave

2007, ISBN: 9781412919692

gebonden uitgave

SAGE Publications Ltd, Hardcover, Auflage: 1, 384 Seiten, Publiziert: 2007-03-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.66 kg, Verkaufsrang: 14510046, Multilevel, Marketing & Sales, Business &… Meer...

Gut Verzendingskosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.39) Artisan Owl
3
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - Brennan, Ross, Canning, Louise, McDowell, Raymond
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 61,57
(ongeveer € 72,04)
verzending: € 5,621
bestellenGesponsorde link
Brennan, Ross, Canning, Louise, McDowell, Raymond:
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - eerste uitgave

2007

ISBN: 9781412919692

gebonden uitgave

SAGE Publications Ltd, Hardcover, Auflage: 1, 384 Seiten, Publiziert: 2007-02-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.66 kg, Verkaufsrang: 12328257, Brands & Corporate Identity, Sales & Mark… Meer...

Verzendingskosten:Usually dispatched within 3 to 4 days. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.62) Paper Cavalier UK
4
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - Brennan, Ross, Canning, Louise, Mcdowell, Raymond
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 5,48
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Brennan, Ross, Canning, Louise, Mcdowell, Raymond:
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781412919692

SAGE Publications Inc, Gebundene Ausgabe, 359 Seiten, Publiziert: 2007-03-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.46 kg, Verkaufsrang: 36063, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Busine… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) VTN-GmbH
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 63,31
(ongeveer € 53,71)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dr Ross Brennan; Dr Louise E Canning; Raymond McDowell:
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series) - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781412919692

Sage Publications Ltd, 2007-03-08. Hardcover. Good., Sage Publications Ltd, 2007-03-08, 2.5

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series)

Is there really a difference between business-to-business marketing and consumer marketing? This book helps students answer this question by examining views that argue B2B marketing is simply a variant of consumer marketing or is only concerned with inter-organizational relationship management. Written from an European perspective and recognizing that organizational markets can be very different, the ideas and examples used in this book are based on the latest research and scholarship. Chapters include learning outcomes and objectives, discussion questions and small cases to help readers consolidate their learning.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Business-to-Business Marketing (SAGE Advanced Marketing Series)


EAN (ISBN-13): 9781412919692
ISBN (ISBN-10): 141291969X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: SAGE Publications Ltd

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-03T17:40:37+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-07-28T13:37:42+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 141291969X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-1969-X, 978-1-4129-1969-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mcdowell, brennan, röss
Titel van het boek: business business marketing


< naar Archief...