- 5 resultaten
laagste prijs: € 78,81, hoogste prijs: € 177,11, gemiddelde prijs: € 116,54
1
Bundle: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - Catherine Marshall, Clark E. Moustakas
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 177,11
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Catherine Marshall, Clark E. Moustakas:

Bundle: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - pocketboek

ISBN: 1412991935

Taschenbuch, [EAN: 9781412991933], Sage Pubn Inc, Sage Pubn Inc, Book, [PU: Sage Pubn Inc], Sage Pubn Inc, 69108011, Sozialwissenschaften, 69109011, Anthropologie, 56779011, Archäologie, … Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 3.00) colibris-usa
2
Bundle: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - Catherine Marshall, Clark E Moustakas
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 114,85
(ongeveer € 160,79)
verzending: € 6,751
bestellenGesponsorde link

Catherine Marshall, Clark E Moustakas:

Bundle: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - pocketboek

ISBN: 1412991935

Paperback, [EAN: 9781412991933], SAGE Publications Inc, SAGE Publications Inc, Book, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 276411, Social Sciences, 276412, Anthropology, 275… Meer...

  - Neuware Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt. (EUR 6.75) Nearfine
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 96,45
(ongeveer € 78,81)
verzending: € 5,701
bestellenGesponsorde link
Catherine Marshall, Clark Moustakas:
BUNDLE: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - pocketboek

ISBN: 9781412991933

Sage Publications, Inc. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.70 Discover Books
4
BUNDLE: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - Catherine Marshall, Clark Moustakas
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 81,03
verzending: € 7,381
bestellenGesponsorde link
Catherine Marshall, Clark Moustakas:
BUNDLE: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - pocketboek

ISBN: 1412991935

[EAN: 9781412991933], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Sage Publications, Inc], Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affe… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 7.38 Discover Books, Toledo, OH, U.S.A. [64434602] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij booklooker.de
€ 84,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marshall, Catherine Moustakas, Clark E.:
Bundle: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781412991933

[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN INC], Versandfertig in über 4 Wochen, [SC: 0.00]

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Bundle: Marshall, Designing Qualitative Research 5e + Moustakas, Heuristic Research


EAN (ISBN-13): 9781412991933
ISBN (ISBN-10): 1412991935
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: SAGE PUBN INC
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-08-10T11:36:35+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-12-28T15:23:16+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1412991935

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-9193-5, 978-1-4129-9193-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: catherine marshall, clark moustakas
Titel van het boek: designing qualitative research, heuristic research


< naar Archief...