- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,90, hoogste prijs: € 44,55, gemiddelde prijs: € 21,54
1
The Intention Economy: When Customers Take Charge - Searls, Doc
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 28,08
(ongeveer € 25,76)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Searls, Doc:

The Intention Economy: When Customers Take Charge - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 1422158527

[EAN: 9781422158524], New book, [PU: Harvard Business Review Press], Book is in NEW condition., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) GF Books, Inc., Hawthorne, CA, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (of 5)]
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 38,80
(ongeveer € 35,60)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Searls, Doc:

The Intention Economy: When Customers Take Charge - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781422158524

hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items., 2.5

Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Bonita
3
The Intention Economy - Searls Doc
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 48,55
(ongeveer € 44,55)
verzending: € 8,251
bestellenGesponsorde link
Searls Doc:
The Intention Economy - gebonden uitgave, pocketboek

2012

ISBN: 1422158527

[EAN: 9781422158524], [PU: Harvard Business School Press], pp. xiv + 302, Books

Verzendingskosten: EUR 8.25 Majestic Books, Hounslow, United Kingdom [51749587] [Rating: 4 (of 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 0,99
(ongeveer € 0,90)
verzending: € 8,311
bestellenGesponsorde link
Doc Searls:
The Intention Economy: When Customers Take Charge - pocketboek

ISBN: 9781422158524

Paperback. Very Good., 3, Paperback. Very Good., 3

GBR, GBR - Verzendingskosten: EUR 8.31 World of Books Ltd, World of Books Ltd
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 0,99
(ongeveer € 0,90)
verzending: € 8,311
bestellenGesponsorde link
Doc Searls:
The Intention Economy: When Customers Take Charge - pocketboek

ISBN: 9781422158524

Paperback. Like New., 5

Verzendingskosten: EUR 8.31 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Intention Economy: When Customers Take Charge

Caveat venditor—let the seller beware

While marketers look for more ways to get personal with customers, including new tricks with “big data,” customers are about to get personal in their own ways, with their own tools. Soon consumers will be able to:

• Control the flow and use of personal data
• Build their own loyalty programs
• Dictate their own terms of service
• Tell whole markets what they want, how they want it, where and when they should be able to get it, and how much it should cost

And they will do all of this outside of any one vendor’s silo.

This new landscape we’re entering is what Doc Searls calls The Intention Economy—one in which demand will drive supply far more directly, efficiently, and compellingly than ever before. In this book he describes an economy driven by consumer intent, where vendors must respond to the actual intentions of customers instead of vying for the attention of many.

New customer tools will provide the engine, with VRM (Vendor Relationship Management) providing the consumer counterpart to vendors’ CRM (Customer Relationship Management) systems. For example, imagine being able to change your address once for every company you deal with, or combining services from multiple companies in real time, in your own ways—all while keeping an auditable accounting of every one of your interactions in the marketplace. These tantalizing possibilities and many others are introduced in this book.

As customers become more independent and powerful, and the Intention Economy emerges, only vendors and organizations that are ready for the change will survive, and thrive. Where do you stand?

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Intention Economy: When Customers Take Charge


EAN (ISBN-13): 9781422158524
ISBN (ISBN-10): 1422158527
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Perseus Distribution
256 Bladzijden
Gewicht: 0,548 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-11-05T04:31:46+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-02T22:14:56+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1422158527

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4221-5852-7, 978-1-4221-5852-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: doc, searl, searls, harvard business review
Titel van het boek: the intention economy when customers take charge, reviews


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781422184028 Intention Economy (Doc Searls)


< naar Archief...