ISBN: 9781456864576
Dr. Vellore K. Sunder,Hardcover, English-language edition,Pub by Xlibris Corporation Books Books ~~ Business & Economics~~ Customer Relations Outsourcing-and-Customer-Satisfaction~~Dr-Vel… Meer...
BarnesandNoble.com Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], This is a Print on Demand title. This book may have occasional imperfections such as missing or blurred pages, poor pictures, errant marks, etc., Cust… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - gebonden uitgave, pocketboek
2011, ISBN: 9781456864576
Gebunden, 180 Seiten, 235mm x 157mm x 14mm, Sprache(n): eng Versandkostenfreie Lieferung
buchfreund.de MARZIES Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - gebonden uitgave, pocketboek
2011, ISBN: 1456864572
Gebundene Ausgabe, mit Schutzumschlag 11, [PU:Xlibris]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], Customer Services
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781456864576
Dr. Vellore K. Sunder,Hardcover, English-language edition,Pub by Xlibris Corporation Books Books ~~ Business & Economics~~ Customer Relations Outsourcing-and-Customer-Satisfaction~~Dr-Vel… Meer...
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], This is a Print on Demand title. This book may have occasional imperfections such as missing or blurred pages, poor pictures, errant marks, etc., Cust… Meer...
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - gebonden uitgave, pocketboek
2011
ISBN: 9781456864576
Gebunden, 180 Seiten, 235mm x 157mm x 14mm, Sprache(n): eng Versandkostenfreie Lieferung
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - gebonden uitgave, pocketboek
2011, ISBN: 1456864572
Gebundene Ausgabe, mit Schutzumschlag 11, [PU:Xlibris]
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], Customer Services
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Outsourcing and Customer Satisfaction: A Study of PC Help-Desk Services
EAN (ISBN-13): 9781456864576
ISBN (ISBN-10): 1456864572
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: XLIBRIS CORP
180 Bladzijden
Gewicht: 0,443 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-09-14T19:27:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-15T19:20:45+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1456864572
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4568-6457-2, 978-1-4568-6457-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: outsourcing
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781456864583 Outsourcing and Customer Satisfaction: A Study Of PC Help-Desk Services (Dr. Vellore K. Sunder)
< naar Archief...