Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 9781591841098
Portfolio, Hardcover, Auflage: First Edition, 288 Seiten, Publiziert: 2006-02-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.48 kg, Verkaufsrang: 2899947, Research, Marketing & Sales, Business & Mo… Meer...
amazon.com glenthebookseller Gut Verzendingskosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.57) Details... |
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek
ISBN: 9781591841098
Portfolio. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Meer...
Biblio.co.uk |
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 1591841097
[EAN: 9781591841098], [SC: 0.0], [PU: Portfolio], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust ja… Meer...
ZVAB.com medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)] Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 9781591841098
hardcover, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: Portfolio]
alibris.co.uk |
2006, ISBN: 1591841097
[EAN: 9781591841098], Gebraucht, wie neu, [PU: Portfolio], Originalverpackt. Englisch, Books
AbeBooks.de Bookbot, Prague, Czech Republic [87044093] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 1.99 Details... |
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 9781591841098
Portfolio, Hardcover, Auflage: First Edition, 288 Seiten, Publiziert: 2006-02-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.48 kg, Verkaufsrang: 2899947, Research, Marketing & Sales, Business & Mo… Meer...
Chris Denove, James Power:
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboekISBN: 9781591841098
Portfolio. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Meer...
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek
2006
ISBN: 1591841097
[EAN: 9781591841098], [SC: 0.0], [PU: Portfolio], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust ja… Meer...
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 9781591841098
hardcover, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: Portfolio]
2006, ISBN: 1591841097
[EAN: 9781591841098], Gebraucht, wie neu, [PU: Portfolio], Originalverpackt. Englisch, Books
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer
EAN (ISBN-13): 9781591841098
ISBN (ISBN-10): 1591841097
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Portfolio
266 Bladzijden
Gewicht: 0,458 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-10T20:22:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-23T01:38:24+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1591841097
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59184-109-7, 978-1-59184-109-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: james powers, chris power
Titel van het boek: the voice, measure customer satisfaction, satisfaction every great company listens voice customer, are one voice, because have voice
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781101216323 Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer Chris Denove Author (Chris Denove, James Power)
- 9781101216323 Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer Chris Denove Author (Chris Denove, James Power)
- 9780143062318 Satisfaction: How Every Company Listens to the Voice of the Customer (Denove, Chris; Power, James D.)
- 9781591841647 Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer (Chris Denove, James Power)
- Satisfaction (Chris Denove/ James Power)
< naar Archief...