- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,86, hoogste prijs: € 6,68, gemiddelde prijs: € 4,98
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,01
(ongeveer € 1,86)
verzending: € 13,841
bestellenGesponsorde link
Bill Schley, Carl Nichols Jr.:

Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible e… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.84 Discover Books
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 5,41
verzending: € 23,081
bestellenGesponsorde link

Schley, Bill, Nichols Jr., Carl:

Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 1591841127

[EAN: 9781591841128], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Portfolio Hardcover], Jacket, Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings suc… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 23.08 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,90
(ongeveer € 5,45)
verzending: € 15,971
bestellenGesponsorde link
Schley, Bill, Nichols Jr., Carl:
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover. Used - Good. Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and high… Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.97 Wonder Book
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,99
(ongeveer € 5,52)
verzending: € 14,091
bestellenGesponsorde link
Nichols, Carl, Jr.; Bill Schley:
Why Johnny Can't Brand : Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 9781591841128

Penguin Publishing Group, 2005. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not g… Meer...

Verzendingskosten: EUR 14.09 ThriftBooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 7,25
(ongeveer € 6,68)
verzending: € 15,951
bestellenGesponsorde link
Bill Schley; Carl Nichols Jr:
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover, 11/17/2005. First Edition. Hardcover. Very Good. 8x5x1. First edition with full number line. Hardback with dust jacket in good condition!, Portfolio Hardcover, 11/1… Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.95 Cheryl's Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea

Offering a unique eight-week program that can help any company create a #1 brand, this down-to-earth guide explains that by focusing on the one big idea, businesses can make people really want their product or service.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea


EAN (ISBN-13): 9781591841128
ISBN (ISBN-10): 1591841127
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Portfolio
222 Bladzijden
Gewicht: 0,340 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-25T06:31:33+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-27T19:07:40+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1591841127

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59184-112-7, 978-1-59184-112-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: schley, bill nichols
Titel van het boek: johnny red, why johnny can brand rediscovering lost art big idea, little idea, portfolio, cant


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780982694169 Why Johnny Can't Brand (Bill Schley; Carl Nichols, Jr)


< naar Archief...