- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,92, hoogste prijs: € 4,98, gemiddelde prijs: € 3,49
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,92)
verzending: € 13,791
bestellenGesponsorde link
Steve Lance, Jeff Woll:

The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781591841241

Portfolio. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.79 Discover Books
2
The Little Blue Book of Advertising : 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference by Steve, Woll, Jeff Lance - Steve, Woll, Jeff Lance
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link

Steve, Woll, Jeff Lance:

The Little Blue Book of Advertising : 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference by Steve, Woll, Jeff Lance - gebruikt boek

ISBN: 9781591841241

This new bible for creating more powerful advertising is a short, fun-to-read, practical book that features 52 ideas that relate to day-to-day problems in the advertising realm. Each idea… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference: Fifty-two Small Ideas That Can Make a Big Difference - Lance, Steve, Woll, Jeff
bestellen
bij ZVAB.com
$ 3,94
(ongeveer € 3,62)
verzending: € 9,771
bestellenGesponsorde link
Lance, Steve, Woll, Jeff:
The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference: Fifty-two Small Ideas That Can Make a Big Difference - gebonden uitgave, pocketboek

2006

ISBN: 1591841240

[EAN: 9781591841241], [SC: 9.77], [PU: Portfolio], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the … Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.77 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference: Fifty-two Small Ideas That Can Make a Big Difference - Lance, Steve, Woll, Jeff
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lance, Steve, Woll, Jeff:
The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference: Fifty-two Small Ideas That Can Make a Big Difference - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 1591841240

[EAN: 9781591841241], [PU: Portfolio], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average WORN… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,50
(ongeveer € 4,98)
verzending: € 21,221
bestellenGesponsorde link
Lance, Steve & Jeff Woll:
Little Blue Book of Advertising, The: Fifty-two Small Ideas that Can Make a Big Difference - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 9781591841241

Portfolio / Penguin. 2006. vg+. Hardcover. ISBN:9781591841241 xviii 270 pages; navy text & illustrations; contents clean; binding solid; 7" tall; light shelf wear to edges of dj … Meer...

Verzendingskosten: EUR 21.22 The Old Library Bookshop

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference

This new bible for creating more powerful advertising is a short, fun-to-read, practical book that features 52 ideas that relate to day-to-day problems in the advertising realm. Each idea provides real examples and an innovative, sometimes blunt, solution to the problem.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference


EAN (ISBN-13): 9781591841241
ISBN (ISBN-10): 1591841240
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Portfolio
270 Bladzijden
Gewicht: 0,345 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-03T09:35:17+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-24T21:19:50+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1591841240

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59184-124-0, 978-1-59184-124-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: woll, wöll
Titel van het boek: little blue book advertising small ideas that can make big difference, big fifty, the blue book, ideas get, going big getting small


< naar Archief...