- 5 resultaten
laagste prijs: € 126,99, hoogste prijs: € 301,01, gemiddelde prijs: € 198,99
1
Gaming for Classroom-Based Learning
bestellen
bij Averdo.com
€ 177,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Gaming for Classroom-Based Learning - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9781615207138

Erscheinungsdatum: 31.08.2010, Medium: Buch, Einband: Gebunden, Titel: Gaming for Classroom-Based Learning, Titelzusatz: Digital Role Playing as a Motivator of Study, Redaktion: Baek, You… Meer...

Nr. 75445911. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
2
Gaming for Classroom-Based Learning - Youngkyun Baek
bestellen
bij BookDepository.com
€ 154,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Youngkyun Baek:

Gaming for Classroom-Based Learning - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781615207138

Hardback, [PU: IGI Global], Investigates whether games can motivate students to learn and improve their knowledge and skills. This collection of research articles aims to inform classroom… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Gaming for Classroom-Based Learning - Herausgeber: Baek, Youngkyun
bestellen
bij booklooker.de
€ 126,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Herausgeber: Baek, Youngkyun:
Gaming for Classroom-Based Learning - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781615207138

[ED: Hardcover], [PU: Information Science Reference], As part of an international dialogue between researchers in educational technology, this title investigates where games can motivate … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
4
Gaming for Classroom-Based Learning Digital Role Playing as a Motivator of Study - Baek, Young Kyun (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 234,05
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Baek, Young Kyun (Herausgeber):
Gaming for Classroom-Based Learning Digital Role Playing as a Motivator of Study - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 1615207139

Gebundene Ausgabe Unternehmenssoftware, Educational digital game structure; Educational immersive environments; Game-based learning activities in virtual worlds; Intelligent tutoring and… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Gaming for Classroom-Based Learning
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 320,00
(ongeveer € 301,01)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gaming for Classroom-Based Learning - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9781615207138

As part of an international dialogue between researchers in educational technology, this title investigates where games can motivate students to learn and improve their knowledge and skil… Meer...

Nr. 18963275. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 1 - 2 Wochen, CH. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Gaming for Classroom-Based Learning: Digital Role Playing as a Motivator of Study

As part of an international dialogue between researchers in educational technology, this title investigates where games can motivate students to learn and improve their knowledge and skills.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Gaming for Classroom-Based Learning: Digital Role Playing as a Motivator of Study


EAN (ISBN-13): 9781615207138
ISBN (ISBN-10): 1615207139
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Idea Group Reference
338 Bladzijden
Gewicht: 1,225 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-08T01:34:11+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-28T20:58:24+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1615207139

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-61520-713-9, 978-1-61520-713-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: baek
Titel van het boek: playing way, gaming, playing the other


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781615207145 Gaming for ClassroomBased Learning (Gabriel, Caitlynn J.)


< naar Archief...