- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,87, hoogste prijs: € 15,99, gemiddelde prijs: € 4,75
1
Getting into Films & Television: 9th edition - Angell, Robert
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 3,02
(ongeveer € 3,43)
verzending: € 5,451
bestellenGesponsorde link
Angell, Robert:

Getting into Films & Television: 9th edition - pocketboek

1900, ISBN: 9781845282998

How To Books, Paperback, Auflage: 9th Revised edition, 193 Seiten, Publiziert: 1900-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.39 kg, Verkaufsrang: 509974, Reference, Film, Arts & Photograph… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.45) Infinite_Books
2
Getting into Films & Television: 9th edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way in - Angell, Robert
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Angell, Robert:

Getting into Films & Television: 9th edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way in - pocketboek

1900, ISBN: 9781845282998

How To Books, Taschenbuch, Auflage: Revised, 208 Seiten, Publiziert: 1900-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.86 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kategorie… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Getting into Films & Television: 9th edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way in - Angell, Robert
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 2,50
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Angell, Robert:
Getting into Films & Television: 9th edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way in - pocketboek

1900

ISBN: 9781845282998

How To Books, Taschenbuch, Auflage: Revised, 208 Seiten, Publiziert: 1900-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.86 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kategorie… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 0,98
(ongeveer € 0,87)
verzending: € 9,671
bestellenGesponsorde link
Angell, R.:
Getting Into Films & Television: 9th Edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way In - pocketboek

ISBN: 9781845282998

How To Books, 1900. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image i… Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.67 Anybook Ltd
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,02
(ongeveer € 0,96)
verzending: € 7,851
bestellenGesponsorde link
Angell, Robert:
Getting into Films & Television: 9th edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way in - pocketboek

ISBN: 9781845282998

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 7.85 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Getting into Films & Television: 9th edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way in

9th edition. Subtitled, "How To Spot Opportunities & Find The Best Way In".

Gedetalleerde informatie over het boek. - Getting into Films & Television: 9th edition: How to Spot the Opportunities and Find the Best Way in


EAN (ISBN-13): 9781845282998
ISBN (ISBN-10): 184528299X
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: How To Books
Gewicht: 0,386 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-06-29T21:51:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-19T17:14:17+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 184528299X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84528-299-X, 978-1-84528-299-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: angell
Titel van het boek: seeing through films, television, spot


< naar Archief...