- 2 resultaten
laagste prijs: € 24,95, hoogste prijs: € 1.350,24, gemiddelde prijs: € 687,60
1
bestellen
bij
(ongeveer € 24,95)
bestellenGesponsorde link
Chen, Jim X.; Chen, Chunyang:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - pocketboek

2009, ISBN: 1848822006, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: SPRINGER VERLAG GMBH, 416 Seiten, L=189mm, B=246mm, H=22mm, Gew.=739gr, [GR: 26320 - TB/Informatik], [SW: - Computers - Language… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Jim X. Chen, Chunyang Chen
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 999,11
(ongeveer € 1.350,24)
verzending: € 6,751
bestellenGesponsorde link

Jim X. Chen, Chunyang Chen:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - pocketboek

ISBN: 1848822006

Perfect Paperback, [EAN: 9781848822009], Springer Verlag Gmbh, Springer Verlag Gmbh, Book, [PU: Springer Verlag Gmbh], Springer Verlag Gmbh, 14160001, Graphics & Multimedia, 269678, Progr… Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt. (EUR 6.75) -Daily Deal-

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d

The second edition of this successful text includes 3 new chapters as well as being thoroughly updated and enhanced throughout. Features: (1) Presents a shortcut to 3D graphics theory, and serves as a concise guide to both theory and programming, (2) Covers JOGL, a vehicle of 3D graphics programming in Java, (3) The 3 new chapters cover Vertex and Pixel Shader, Cg in JOGL Programming and an Introduction to 3D Graphics Games, (4) Provides a new appendix for Basic Mathematics for 3D Graphics, (5) Incorporates numerous practical examples and exercises, (6) Introduces and describes Java3D, a shortcut to high-level 3D graphics APIs in Java, (7) Provides readers with comprehensive samples in JOGL and Java3D, (8) Offers a supplementary website with updates, sample programs, figures and instructions for setting up the OpenGL programming environment. Written by two leaders in 3D graphics, virtual experience and statistical data visualization, this text/reference is a comprehensive, yet concise volume intended for software developers, students and scientists. TOC:Introduction.- Transformation and Viewing.- Color and Lighting.- Blending and Texture Mapping.- Curved Models.- Vertex Shading, Pixel Shading and Parallel Processing.- Cg Programming.- Programming in Java3D.- Advanced Topics.- Appendix A: Basic Mathematics for 3D Computer Graphics.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d


EAN (ISBN-13): 9781848822009
ISBN (ISBN-10): 1848822006
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: SPRINGER VERLAG GMBH
416 Bladzijden
Gewicht: 0,739 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-02-29T12:44:35+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2015-10-08T01:45:28+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1848822006

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84882-200-6, 978-1-84882-200-9


< naar Archief...