ISBN: 9781860946691
Hardback, [PU: Imperial College Press], Deals with how companies can involve customers in order to learn the field of service-based business development. This book presents a variety of c… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2006, ISBN: 1860946690
[EAN: 9781860946691], Nouveau livre, [SC: 42.91], [PU: Imperial College Press], New., Books
AbeBooks.fr BennettBooksLtd, LOS ANGELES, CA, U.S.A. [52101753] [Note: 5 (sur 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 42.91 Details... |
ISBN: 9781860946691
Involving Customers in New Service Development Hardcover New Books, Imperial College Pr
ecampus.com new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9781860946691
Involving Customers in New Service Development Hardcover eBooks, Imperial College Pr
ecampus.com new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2006, ISBN: 9781860946691
Buch, Hardcover, [PU: Imperial College Press], Imperial College Press, 2006
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781860946691
Hardback, [PU: Imperial College Press], Deals with how companies can involve customers in order to learn the field of service-based business development. This book presents a variety of c… Meer...
2006, ISBN: 1860946690
[EAN: 9781860946691], Nouveau livre, [SC: 42.91], [PU: Imperial College Press], New., Books
ISBN: 9781860946691
Involving Customers in New Service Development Hardcover New Books, Imperial College Pr
ISBN: 9781860946691
Involving Customers in New Service Development Hardcover eBooks, Imperial College Pr
2006, ISBN: 9781860946691
Buch, Hardcover, [PU: Imperial College Press], Imperial College Press, 2006
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Involving Customers In New Service Development
EAN (ISBN-13): 9781860946691
ISBN (ISBN-10): 1860946690
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Imperial College Press
323 Bladzijden
Gewicht: 0,618 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-14T22:17:18+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-03-02T13:42:47+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1860946690
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-86094-669-0, 978-1-86094-669-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gustafsson, jonas, anders peter, magnusson, anders per, edvardsson
Titel van het boek: involving customers new service development, what customers want, self service, per anders
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781908979773 Involving Customers In New Service Development (Gustafsson Anders Gustafsson; Edvardsson Bo Edvardsson; Matthing Jonas Matthing; Kristensson Per Kristensson; Magnusson Peter Magnusson)
- 9781908979773 Involving Customers In New Service Development (Gustafsson Anders Gustafsson; Edvardsson Bo Edvardsson; Matthing Jonas Matthing; Kristensson Per Kristensson; Magnusson Peter Magnusson)
- 9781911299714 Involving Customers In New Service Development (Bo Edvardsson; Per Kristensson; Peter Magnusson; Jonas Matthing; Anders Gustafsson)
- 9781860948893 Involving Customers In New Service Development (Bo Edvardsson; Per Kristensson; Peter Magnusson)
< naar Archief...