- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,00, hoogste prijs: € 139,09, gemiddelde prijs: € 68,36
1
Conjoint Measurement : Methods and Applications - Gustafsson, Anders [Herausgeber] ; Herrmann, Andreas [Herausgeber] ; Huber, Frank [Herausgeber]
bestellen
bij ZVAB.com
€ 10,00
verzending: € 3,151
bestellenGesponsorde link
Gustafsson, Anders [Herausgeber] ; Herrmann, Andreas [Herausgeber] ; Huber, Frank [Herausgeber]:

Conjoint Measurement : Methods and Applications - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 3540714030

[EAN: 9783540714033], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 3.15], [PU: Springer Berlin Heidelberg, Berlin, Heidelberg], MATHEMATIK / STATISTIK GEOMETRIE ZEICHNEN EMPIRIE, 24cm VII.; 373. H… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.15 Gebrauchtbücherlogistik H.J. Lauterbach, Gummersbach, NRW, Germany [1047495] [Rating: 5 (von 5)]
2
Conjoint Measurement - Gustafsson, Anders / Herrmann, Andreas / Huber, Frank (eds.)
bestellen
bij booklooker.de
€ 77,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Gustafsson, Anders / Herrmann, Andreas / Huber, Frank (eds.):

Conjoint Measurement - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9783540714033

[ED: Hardcover], [PU: Springer / Springer Berlin Heidelberg / Springer, Berlin], This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Conjoint Measurement - Gustafsson, Anders Herrmann, Andreas Huber, Frank
bestellen
bij booklooker.de
€ 84,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gustafsson, Anders Herrmann, Andreas Huber, Frank:
Conjoint Measurement - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9783540714033

[ED: Gebunden], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Latest developments in conjoint analysis which is the most important multivariate technique in marketing Covers all hot topics in the fie… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 32,43
(ongeveer € 29,79)
verzending: € 19,291
bestellenGesponsorde link
Anders Gustafsson (Editor), Andreas Herrmann (Editor), Frank Huber (Editor):
Conjoint Measurement: Methods and Applications - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9783540714033

Springer, 2007-11-28. 4th. Hardcover. Used:Good., Springer, 2007-11-28, 0

Verzendingskosten: EUR 19.29 Ergodebooks
5
Conjoint Measurement - Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
bestellen
bij lehmanns.de
€ 139,09
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber:
Conjoint Measurement - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9783540714033

Methods and Applications, Buch, Hardcover, 4th ed. 2007, [PU: Springer Berlin], Springer Berlin, 2007

Verzendingskosten:sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Conjoint Measurement

This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present different aspects of the theory and applications of this technique. A wide variety of models, techniques, and applications are discussed, including normative models that maximize return, extension of choice-based conjoint simulations, latent class, hierarchical Bayes modeling, new choice simulators, and normative models for representing competitive actions and reactions (based on game theory).

Gedetalleerde informatie over het boek. - Conjoint Measurement


EAN (ISBN-13): 9783540714033
ISBN (ISBN-10): 3540714030
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Springer Berlin
373 Bladzijden
Gewicht: 0,694 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-06T12:14:56+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-26T14:37:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3540714030

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-540-71403-0, 978-3-540-71403-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: huber andreas, frank andreas, herrmann andreas, andreas fran, gustafsson, will anders, andre herrmann, herausgeber
Titel van het boek: oder, gustafsson, anders and, method and measurement


Gegevens van de uitgever

Auteur: Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
Titel: Conjoint Measurement - Methods and Applications
Uitgeverij: Springer; Springer Berlin
373 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2007-09-19
Berlin; Heidelberg; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,733 kg
Taal: Engels
139,09 € (DE)
142,99 € (AT)
153,50 CHF (CH)
POD
VIII, 373 p. 39 illus.

BB; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Evaluation; Mapping; Market research; Sales; Simulation; calculus; design; development; e-learning; game theory; marketing; modeling; optimization; preference measurement; utility theory; Statistics for Business, Management, Economics, Finance, Insurance; Management; Marketing; Statistics in Business, Management, Economics, Finance, Insurance; Management; Wahrscheinlichkeitsrechnung und Statistik; Wirtschaftswissenschaft, Finanzen, Betriebswirtschaft und Management; Management und Managementtechniken; BB; BC; EA

Conjoint Analysis as an Instrument of Market Research Practice.- Measurement of Price Effects with Conjoint Analysis: Separating Informational and Allocative Effects of Price.- Market Simulation Using a Probabilistic Ideal Vector Model for Conjoint Data.- A Comparison of Conjoint Measurement with Self-Explicated Approaches.- Non-geometric Plackett-Burman Designs in Conjoint Analysis.- On the Influence of the Evaluation Methods in Conjoint Design - Some Empirical Results.- Evolutionary Conjoint.- The Value of Extent-of-Preference Information in Choice-Based Conjoint Analysis.- A Multi-trait Multi-method Validity Test of Partworth Estimates.- Conjoint Preference Elicitation Methods in the Broader Context of Random Utility Theory Preference Elicitation Methods.- Conjoint Choice Experiments: General Characteristics and Alternative Model Specifications.- Optimization-Based and Machine-Learning Methods for Conjoint Analysis: Estimation and Question Design.- The Combinatorial Structure of Polyhedral Choice Based Conjoint Analysis.- Using Conjoint Choice Experiments to Model Consumer Choices of Product Component Packages.- Latent Class Models for Conjoint Analysis.- A Generalized Normative Segmentation Methodology Employing Conjoint Analysis.- Dealing with Product Similarity in Conjoint Simulations.- Sales Forecasting with Conjoint Analysis by Addressing Its Key Assumptions with Sequential Game Theory and Macro-Flow Modeling.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783540247135 Conjoint Measurement (Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber)


< naar Archief...