- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,99, hoogste prijs: € 12,99, gemiddelde prijs: € 5,91
1
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - Markus Rellecke
bestellen
bij Thalia.de
€ 3,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markus Rellecke:

Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - nieuw boek

2002, ISBN: 9783638108461

Studienarbeit aus dem Jahr 2001 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2,3, Technische Universität Ilmenau (Öffentliches Recht),… Meer...

Nr. 32604967. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - Markus Rellecke
bestellen
bij Thalia.de
€ 12,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Markus Rellecke:

Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - nieuw boek

2002, ISBN: 9783638108461

Studienarbeit aus dem Jahr 2001 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2,3, Technische Universität Ilmenau (Öffentliches Recht),… Meer...

Nr. 32604967. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
3
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - Markus Rellecke
bestellen
bij Thalia.de
€ 3,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markus Rellecke:
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - nieuw boek

2002

ISBN: 9783638108461

Studienarbeit aus dem Jahr 2001 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2,3, Technische Universität Ilmenau (Öffentliches Recht),… Meer...

Nr. 32604967. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
4
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - Markus Rellecke
bestellen
bij kobo.com
£ 3,99
(ongeveer € 4,59)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markus Rellecke:
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - nieuw boek

2001, ISBN: 9783638108461

Studienarbeit aus dem Jahr 2001 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2,3, Technische Universität Ilmenau (Öffentliches Recht),… Meer...

E-Book zum download. Verzendingskosten: EUR 0.00
5
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen
bestellen
bij eBook.de
€ 3,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen - nieuw boek

ISBN: 9783638108461

Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen: ab 3.99 € Medien > Bücher, [PU: Grin-Verlag, München ]

Nr. 16146632. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Rechtliche Probleme neuer Werbeformen im Fernsehen Markus Rellecke Author


EAN (ISBN-13): 9783638108461
ISBN (ISBN-10): 3638108465
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-02T20:33:41+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-03-23T08:55:17+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3638108465

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-10846-5, 978-3-638-10846-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: rellecke
Titel van het boek: werbeform, fernsehen


< naar Archief...