- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,28, hoogste prijs: € 23,48, gemiddelde prijs: € 16,55
1
Grundlagen von Call Centern, Customer Relationship Management und Direktmarketing Anke Gäbler Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 23,48
bestellenGesponsorde link

Grundlagen von Call Centern, Customer Relationship Management und Direktmarketing Anke Gäbler Author - nieuw boek

2002, ISBN: 9783638123693

Studienarbeit aus dem Jahr 2002 im Fachbereich BWL - Customer-Relationship-Management, CRM, Note: 2,0, Berufsakademie Berlin (Fachbereich Betriebswirtschaft), Sprache: Deutsch, Abstract: … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Grundlagen von Call Centern, Customer Relationship Management und Direktmarketing - Anke Gäbler
bestellen
bij kobo.com
€ 13,28
bestellenGesponsorde link

Anke Gäbler:

Grundlagen von Call Centern, Customer Relationship Management und Direktmarketing - nieuw boek

2002, ISBN: 9783638123693

Studienarbeit aus dem Jahr 2002 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Berufsakademie Berlin (Fachbereich Betriebswirtsch… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Grundlagen von Call Centern Customer Relationship Management und Direktmarketing - Anke Gäbler
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anke Gäbler:
Grundlagen von Call Centern Customer Relationship Management und Direktmarketing - nieuw boek

ISBN: 9783638123693

Grundlagen von Call Centern Customer Relationship Management und Direktmarketing ab 13.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, Grundlagen von Call Cent… Meer...

Nr. 16144232. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Grundlagen von Call Centern Customer Relationship Management und Direktmarketing
bestellen
bij eBook.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Grundlagen von Call Centern Customer Relationship Management und Direktmarketing - nieuw boek

ISBN: 9783638123693

Grundlagen von Call Centern Customer Relationship Management und Direktmarketing: ab 13.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU: Grin-Verlag, München ]

Nr. 16144232. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Grundlagen von Call Centern, Customer Relationship Management und Direktmarketing - Anke Gäbler
bestellen
bij lehmanns.de
€ 17,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anke Gäbler:
Grundlagen von Call Centern, Customer Relationship Management und Direktmarketing - eerste uitgave

2002, ISBN: 9783638123693

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2002

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Grundlagen von Call Centern, Customer Relationship Management und Direktmarketing Anke Gäbler Author


EAN (ISBN-13): 9783638123693
ISBN (ISBN-10): 3638123693
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-06-15T06:48:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-08T12:24:42+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3638123693

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-12369-3, 978-3-638-12369-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gable, gäbler, gablé, prim
Titel van het boek: call center management, customer relationship management, grundlagen


< naar Archief...