- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,99, hoogste prijs: € 18,11, gemiddelde prijs: € 13,54
1
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel Paul Eschenhagen Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 18,11
bestellenGesponsorde link

Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel Paul Eschenhagen Author - nieuw boek

2004, ISBN: 9783638532105

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medien und Politik, Pol. Kommunikation, Note: 1,3, Johannes Gutenberg-Universität Mainz (Institut für Pub… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - Paul Eschenhagen
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 14,90
(ongeveer € 14,63)
verzending: € 17,671
bestellenGesponsorde link

Paul Eschenhagen:

Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - nieuw boek

2004, ISBN: 9783638532105

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medien und Politik, Pol. Kommunikation, Note: 1,3, Johannes Gutenberg-Universität Mainz (Institut für Publizistik),… Meer...

Nr. A1048487039. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.67)
3
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - Paul Eschenhagen
bestellen
bij Weltbild.de
€ 13,99
verzending: € 14,951
bestellenGesponsorde link
Paul Eschenhagen:
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - nieuw boek

2006

ISBN: 3638532100

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medien und Politik, Pol. Kommunikation, Note: 1,3, Johannes Gutenberg-Universität Mainz (Institut für Publizistik),… Meer...

Nr. 39181448. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, zzgl. Versandkosten. (EUR 14.95)
4
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - Paul Eschenhagen
Paul Eschenhagen:
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - nieuw boek

2004, ISBN: 9783638532105

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medien und Politik, Pol. Kommunikation, Note: 1,3, Johannes Gutenberg-Universität Mainz (Institut für Publizistik),… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - Paul Eschenhagen
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paul Eschenhagen:
Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel - eerste uitgave

2006, ISBN: 9783638532105

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2006

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Politik als Marke? Politische Markenkommunikation als Persuasionsmittel Paul Eschenhagen Author


EAN (ISBN-13): 9783638532105
ISBN (ISBN-10): 3638532100
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-12T03:46:03+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-02T12:28:47+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3638532100

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-53210-0, 978-3-638-53210-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: eschenhagen, paul, uwe schneider, johannes schneider, schön gerhard, david allen, hellmann kai uwe, johannes von kreuz
Titel van het boek: politik als marke, politische


< naar Archief...