- 5 resultaten
laagste prijs: € 45,35, hoogste prijs: € 49,00, gemiddelde prijs: € 48,27
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Liu, Xiumei:

Understanding the Chinese Consumer - Segmentation as the Basis for Marketing Strategies - pocketboek

2011, ISBN: 9783639063493

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to everyperson in China, and you will become rich. That sounds simple.However, … Meer...

  - Verzendingskosten:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Understanding the Chinese Consumer / Segmentation as the Basis for Marketing Strategies / Xiumei Liu / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639063493 - Liu, Xiumei
bestellen
bij booklooker.de
€ 45,35
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Liu, Xiumei:

Understanding the Chinese Consumer / Segmentation as the Basis for Marketing Strategies / Xiumei Liu / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639063493 - pocketboek

ISBN: 9783639063493

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to every person in China, and you will become rich. That sounds simple. However, this book … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
3
Understanding the Chinese Consumer
bestellen
bij Dodax.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Understanding the Chinese Consumer - nieuw boek

ISBN: 9783639063493

Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to everyperson in China, and you will become rich. That sounds simple.However, this book tells you otherwise: China is a vast nation withgr… Meer...

Nr. UN894NPRF4I. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
Understanding the Chinese Consumer - Xiumei Liu
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
Xiumei Liu:
Understanding the Chinese Consumer - pocketboek

ISBN: 9783639063493

*Understanding the Chinese Consumer* - Segmentation as the Basis for Marketing Strategies / Taschenbuch für 48.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., plus shipping costs. (EUR 7.50)
5
Understanding the Chinese Consumer Segmentation as the Basis for Marketing Strategies - Liu, Xiumei
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Liu, Xiumei:
Understanding the Chinese Consumer Segmentation as the Basis for Marketing Strategies - nieuw boek

2011, ISBN: 363906349X

Kartoniert / Broschiert, Protège-cahier neu, [PU:VDM Verlag]

Verzendingskosten:Sans frais d'envoi en Allemagne. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Understanding the Chinese Consumer

Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to every person in China, and you will become rich. That sounds simple. However, this book tells you otherwise: China is a vast nation with great diversity. How people act and what they buy may differ greatly from north to south, rich to poor, young to old, suburban to rural. Understanding Chinese consumers and marketing to them effectively requires market segmentation - the process of dividing a total market into separate groups. This book explores Chinese consumers by applying the geographic, demographic, and psychographic bases typically used for segmentation decisions. Additionally, it provides insights into how segmentation can be implemented strategically. In this very informative book, author Xiumei Liu elaborates useful guidelines on how to apply the art of segmentation, which enables a company to serve the right customers at the right time, with the right products and at the right price. It is of interest to international marketers, practitioners, scholars, and those seeking to understand the Chinese consumers while doing or intending to do business in China.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Understanding the Chinese Consumer


EAN (ISBN-13): 9783639063493
ISBN (ISBN-10): 363906349X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
80 Bladzijden
Gewicht: 0,140 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-17T12:19:29+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-10T05:43:43+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 363906349X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-06349-X, 978-3-639-06349-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: understanding, marketing consumer, chinese müller


< naar Archief...