- 5 resultaten
laagste prijs: € 46,55, hoogste prijs: € 49,00, gemiddelde prijs: € 48,51
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Glazer, David:

Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services - Life Insurance as Case Study - pocketboek

2008, ISBN: 9783639080131

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This book reports a study of universal life insurance as a case study for analyzing the tradeoff of selling commission agains… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services : Life Insurance as Case Study - David Glazer
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

David Glazer:

Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services : Life Insurance as Case Study - pocketboek

2013, ISBN: 3639080130

[EAN: 9783639080131], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller E.K. Okt 2013], This item is printed on demand - Print on Demand Neuware - This book reports a study of universal life insurance … Meer...

  - NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services : Life Insurance as Case Study - David Glazer
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 46,55
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Glazer:
Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services : Life Insurance as Case Study - pocketboek

2008

ISBN: 3639080130

[EAN: 9783639080131], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware -This book reports a study of universal life insurance as a case study for analyzing the t… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Glazer:
Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services - pocketboek

2013, ISBN: 3639080130

[EAN: 9783639080131], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller E.K. Okt 2013], Business & Economics|General, Neuware - This book reports a study of universal life insurance as a case study for… Meer...

  - NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
5
Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services - David Glazer
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
David Glazer:
Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services - pocketboek

ISBN: 9783639080131

Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services ab 48.99 € als Taschenbuch: Life Insurance as Case Study. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft,… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., zzgl. Versandkosten. (EUR 7.50)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services

This book reports a study of universal life insurance as a case study for analyzing the tradeoff of selling commission against product performance, using policies that have the feature of varying sales commission by using a noncommissionable term rider in the policy. This study first looks at whether the use of the term rider has a statistically significant effect on the policy's performance over the long term. The study reveals no statistcal significance, when measured against other independent variables. The study then performs a discounted cash flow analysis of four different case profiles to determine what improvements in performance a policyholder could expect given various degrees of commission reduction. The results indicate that there is a tradeoff, but predictability is problemmatic. The study is a cautionary tale to agents and clients who assume any predictable result from commission reductions in these products, and leaves the reader with the question: Who then is getting the better part of the negotiation over commissions in these products? The agent, the client, or the insurance carrier itself?

Gedetalleerde informatie over het boek. - Sales Commission Versus Product Performance in Financial Services


EAN (ISBN-13): 9783639080131
ISBN (ISBN-10): 3639080130
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
104 Bladzijden
Gewicht: 0,177 kg
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-03-10T14:37:42+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-22T11:31:36+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639080130

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-08013-0, 978-3-639-08013-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: glazer
Titel van het boek: case study, performance sales, commission


< naar Archief...