- 5 resultaten
laagste prijs: € 78,99, hoogste prijs: € 89,56, gemiddelde prijs: € 81,11
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ugbaja, Monica:

Consumer Perception of eCommerce Risks, U.S.A. versus Nigeria - Perceptual Organization Using the Psychometric Paradigm Approach - pocketboek

2008, ISBN: 9783639080858

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Electronic (eCommerce) related risks are new to the typical consumer, so, it was not yet known how consumers judged the risks… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Consumer Perception of eCommerce Risks, U.S.A. versus Nigeria
bestellen
bij Dodax.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Consumer Perception of eCommerce Risks, U.S.A. versus Nigeria - nieuw boek

ISBN: 9783639080858

Electronic (eCommerce) related risks are new to the typical consumer, so, it was not yet known how consumers judged the risks. Using the psychometric paradigm, respondents were asked to j… Meer...

Nr. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 11 Tage, DE. (EUR 0.00)
3
Ugbaja Monica: Consumer Perception of eCommerce Risks, U.S.A - Monica Ugbaja
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 96,90
(ongeveer € 89,56)
verzending: € 16,641
bestellenGesponsorde link
Monica Ugbaja:
Ugbaja Monica: Consumer Perception of eCommerce Risks, U.S.A - pocketboek

2009

ISBN: 9783639080858

Electronic (eCommerce) related risks are new to the typical consumer, so, it was not yet known how consumers judged the risks. Using the psychometric paradigm, respondents were asked to j… Meer...

Nr. 15989325. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 3 - 5 Werktagen, spese di spedizione aggiuntive. (EUR 16.64)
4
Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria - Monica Ugbaja
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Monica Ugbaja:
Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria - pocketboek

ISBN: 9783639080858

*Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria* - Perceptual Organization Using the Psychometric Paradigm Approach / Taschenbuch für 78.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wisse… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria - Monica Ugbaja
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Monica Ugbaja:
Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria - pocketboek

ISBN: 9783639080858

Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria ab 78.99 € als Taschenbuch: Perceptual Organization Using the Psychometric Paradigm Approach. Aus dem Bereich: Bücher, Wissensc… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria

Electronic (eCommerce) related risks are new to the typical consumer, so, it was not yet known how consumers judged the risks. Using the psychometric paradigm, respondents were asked to judge the riskiness of various risk objects in a pair-wise fashion using a similarity/dissimilarity scale, e.g., how dissimilar is Risk-object 1 to Risk-object 2 on a scale of 1 to 7? The collected data were analyzed using a Multidimensional Scaling (MDS) technique to infer the set of dimensions across which respondents evaluate risks. The data collection method and analysis aided in answering two research questions: a) the dimensions consumers use when they judge online risks, and, b) how risk perceptions differ across customers from two countries. The study found that consumers employ a fine-grained schema to distinguish and group risks in their minds, characterize risks with more than two dimensions, and that none of the dimensions can be interpreted as pure probability or pure value. Analysis suggests that differences exist in how U.S. and Nigerian subjects view online risks.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Consumer Perception of eCommerce Risks U.S.A. versusNigeria


EAN (ISBN-13): 9783639080858
ISBN (ISBN-10): 3639080858
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
204 Bladzijden
Gewicht: 0,320 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-20T13:36:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-05-31T03:52:51+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639080858

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-08085-8, 978-3-639-08085-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: versus, nigeria, ecommerce, usa, perception risk, the organization


< naar Archief...