- 5 resultaten
laagste prijs: € 53,99, hoogste prijs: € 78,99, gemiddelde prijs: € 71,52
1
Positioning a Tourist Destination - Sarma, Mrinmoy K
bestellen
bij booklooker.de
€ 53,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sarma, Mrinmoy K:

Positioning a Tourist Destination - pocketboek

2010, ISBN: 9783639164848

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Positioning has been regarded as one of the most important strategic options in marketing. This book examines and explores this strategy in a… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Positioning a Tourist Destination - Sarma
bestellen
bij Averdo.com
€ 66,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Sarma:

Positioning a Tourist Destination - pocketboek

2010, ISBN: 9783639164848

Erscheinungsdatum: 03/2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Positioning a Tourist Destination, Titelzusatz: An Exploration in North-East India, Autor: Sarma,… Meer...

Nr. 86133971. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
3
Positioning a Tourist Destination: An Exploration in North-East India - Sarma, Mrinmoy K
bestellen
bij amazon.de
€ 78,75
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Sarma, Mrinmoy K:
Positioning a Tourist Destination: An Exploration in North-East India - pocketboek

2010

ISBN: 9783639164848

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 232 Seiten, Publiziert: 2010-03-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.76 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, … Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) averdo24
4
Positioning a Tourist Destination - Mrinmoy K Sarma
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mrinmoy K Sarma:
Positioning a Tourist Destination - pocketboek

ISBN: 3639164849

Positioning a Tourist Destination ab 78.99 € als Taschenbuch: An Exploration in North-East India. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien > Bücher, VDM Verl… Meer...

Nr. 10528215. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Positioning a Tourist Destination - Mrinmoy K Sarma
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mrinmoy K Sarma:
Positioning a Tourist Destination - pocketboek

ISBN: 3639164849

Positioning a Tourist Destination ab 78.99 € als Taschenbuch: An Exploration in North-East India. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien > Bücher, VDM Verlag

Nr. 10528215. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Positioning a Tourist Destination: An Exploration in North-East India

Positioning has been regarded as one of the most important strategic options in marketing. This book examines and explores this strategy in a relatively unknown tourist destination in India. As the culmination of a Doctoral study in the end of the 1990s, the book is rich in methodology and analysis prudent for such a work. Simply put, the work first tries to ascertain the preferences on various variables including travel, stay, sightseeing etc. of the tourists and potential tourists. Their perceptions on the destination are also elicited through a survey. The responses thus gathered are treated with factor analysis and finally an ideal two- dimensional position for the destination is arrived at. The destination marketers can use this position (and the methodology to arrive at such suitable positions for other destinations) to broadly target their objectives and efforts in order to attract and satisfy the desired segments of tourists. This work can very well be used as reference for marketing - especially for tourism or services marketing.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Positioning a Tourist Destination: An Exploration in North-East India


EAN (ISBN-13): 9783639164848
ISBN (ISBN-10): 3639164849
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-17T11:40:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-10T21:59:50+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639164849

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-16484-9, 978-3-639-16484-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sarma
Titel van het boek: destination, positioning, tourist


< naar Archief...